۲۱ آبان ۱۴۰۲ | 16:09
کد خبر : 145958

تجهیزات پزشکی بنیاد مستضعفان به مناطق محروم املش رسید

12 قلم تجهیزات پزشکی بنیاد علوی به ارزش 2 میلیارد ریال به خانه های بهداشت مناطق محروم شهرستان املش در استان گیلان اهدا شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ طی مراسمی با حضور مردم، مسئولین استانی و محلی، تجهیزات پزشکی بنیاد علوی به خانه های بهداشت مناطق محروم شهرستان املش واگذار شد .

مختار رضایی فرماندار املش در مراسم اهدای این تجهیزات پزشکی، ضمن قدردانی و تجلیل از این اقدام گفت: اقدامات بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی و توانمند سازی محرومان شایسته تقدیر است و امیدواریم این فعالیت ها در حوزه های مختلف محرومیت زدایی از جمله عمران، آبادانی، بهداشت و سلامت جامعه تداوم داشته باشد.

اقلام اهدایی به مراکز بهداشت شهرستان املش شامل: فور ۵۵ لیتری، ترازوی بزرگسالان، ترازو و قد سنج اطفال، الکتروکاردیوگراف ۱۲ کاناله، گوشی پزشکی، لارنگسکوپ ۴ تیغه، افتالمسکوب، تخت ریکاوری دوشکن، ست جراحی عمومی، فشار سنج عقربه ای بزرگسالان و فشارسنج عقربه ای اطفال است .

یادآور می شود، یکی از اولویت‌های بنیاد علوی در حوزه محرومیت زدایی، رسیدگی به سلامت و شرایط بهداشتی مردم مناطق محروم است به طوری که در این راستا با تاسیس بیمارستان‌ در مناطق محروم، تجهیز خانه های بهداشت، ارسال گروه های جهادی پزشکی، اهداء آمبولانس های مجهز و غیره تا حدودی در رفع محرومیت ها کاسته است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌