۱۶ آبان ۱۴۰۲ | 14:07
کد خبر : 145379

معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری هلدینگِ صبا‌انرژی در نمایشگاه کیش اینوکس

هلدینگ "صبا‌انرژی" در پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس، ۲۰۲۳) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور حضور یافت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، این نمایشگاه که از ۱۵ تا ۱۸ آبان‌ماه سال جاری با حضور شرکت‌های داخلی و بین‌المللی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود به عنوانِ یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی کشور شناخته شده است .

هلدینگ صبا‌‌انرژی در پانزدهمین نمایشگاه بورس، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالبِ یک غرفه‌ی مشترک به همراهِ شرکت‌های تابعه مشارکت دارد .

شرکت‌های تابعه‌ی “هلدینگ صبا‌انرژی” با توجه به اهداف خود در راستای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید هم‌گام با محورهای همایش همچون توسعه‌ی بازار سرمایه و بازار صادراتی در این رویداد حضور دارند .

گفتنی است، شرکت‌های لوله سازی اهواز، فولاد اکسین خوزستان، صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، نفت پاسارگاد، پتروشیمی جم، ایران‌یاسا و صبافولاد خلیج فارس در غرفه هلدینگ صبانرژی حضور دارند .

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌