۱۴ آبان ۱۴۰۲ | 19:44
کد خبر : 145140

پیام تبریک دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد بمناسبت فرارسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی (۱۳آبان) و روز دانش آموز

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد، طی پیامی فرا رسیدن روز ۱۳ آبان (دانش آموز) را تبریک گفت.

به گزارش برداشت روز، متن پیام :

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.
«آیه ۷ سوره محمد (ص)»

۱۳ آبان ماه روز تحقق آزادگی جوان ایرانی در برابر ظلم و جور مستکبران عالم است و روزی است که هیمنه پوشالی و دروغین آمریکای جنایت کار در برابر دیدگان جهانیان تا ابد فروریخت.

در این روز دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز و دانشجو، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت شکست ناپذیری طاغوت زمان را در هم شکنند و فریاد ظلم ستیزی ایرانیان را در صحنه های بین المللی طنین انداز نمایند.

واقعه سیزده آبان که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، یادآور به زانو درآمدن دیو استعمار و کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشور عزیزمان، ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به شهدای دانش‌آموزی که در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند ادای احترام کرده و روز دانش آموز را به فرزندان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، به عنوان طلایه داران تحقق تمدن اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال سربلندی و سعادت این جهادگران عرصه علم و دانش و سنگر نشینان جبهه تعلیم و تربیت را آرزو می نمایم.

انتهای پیام./

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌