۰۸ آبان ۱۴۰۲ | 10:05
کد خبر : 144313

رشد چشمگیر ۲۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی اتکایی ایران‌معین

بیمه اتکایی ایران‌معین با تغییر مأموریت از صدور بیمه‌های مستقیم به تخصصی اتکایی توانست طی دو سال اخیر در عرصه بیمه‌گری اتکایی روند رو به رشدی را رقم زند.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران‌معین؛ در این باره عضو هیئت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین از تحقق کل حق بیمه قبولی اتکایی سال گذشته در ۷ ماهه نخست سال‌ جاری خبرداد.

اعظم هنردوست با اشاره به اینکه این شرکت در میان ۶ شرکت اتکایی، در رشته‌های تخصصی به استثناء درمان، زندگی و ثالث دارای بالاترین پرتفوی قبولی است؛ افزود: بیمه اتکایی ایران معین در سایه مدیریت بهینه و کارآمد، ترکیب پرتفوی مناسبی بین قبولی های اتکایی از نوع موردی و قراردادی دارد.

وی رشد۲۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی تا انتهای مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه را نقطه اتکاء این شرکت اتکایی برشمرده و اظهار داشت: بی شک رسیدن به چنین رشد قابل توجهی در بازار محدود اتکایی، ارزشمند بوده و نشان از پویایی و ریل‌گذاری درست مأموریت جدید دارد.

هنردوست سرمایه۱۲،۵۰۰ میلیارد ریالی بیمه اتکایی ایران معین را دیگر نقطه اتکای این شرکت عنوان کرده و گفت: به دنبال تحقق تصمیم مهم افزایش سرمایه، عنوان بزرگترین شرکت اتکایی از منظر سرمایه ثبتی به نام بیمه اتکایی ایران‌معین رقم خورد که این امر مزیت‌های متعددی از جمله افزایش ظرفیت نگهداری اتکایی و افزایش پرتفوی سرمایه‌گذاری بر اساس حد نصاب‌های آئین نامه سرمایه‌گذاری بیمه مرکزی را ایجاد کرد.

عضو هیئت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین همچنین حفظ نسبت خسارت پایین در سایه ارزیابی درست و اصولی ریسک را مزیت عملکردی دانسته و افزود: وجود متخصصان جوان، با تجربه و دارای مهارت حرفه‌ای موجب شده تعامل با شرکت‌ها و مجموعه‌های مرتبط با سرعت و دقت انجام شود.

هنردوست ضمن اطمینان نسبت به تحقق بودجه پیش بینی شده، اظهار امیدواری کرد با استقرار و به تبع راهبری اعضای جدید هیئت مدیره، وجود کارکنان توانمند و حمایت سهامداران، آینده این شرکت خوشنام همانند گذشته آن موفق و درخشان بوده و روند رشد رقم خورده، ادامه داشته باشد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌