۰۶ آبان ۱۴۰۲ | 19:51
کد خبر : 144152

تعامل صنعت و بانک ها باید در خدمت رشد تولید ملی باشد

بانک مسکن و شرکت ایران خودرو برای تحقق شعار خدمت به مردم و توسعه و بالندگی صنعت و تولید ملی برنامه ریزی و اقدام می کنند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در دیدار با مدیرعامل و مدیران شرکت ایران‌خودرو ضمن معرفی برخی خدمات بانک، از آمادگی این مجموعه برای خدمت‌رسانی به صنایع کشور از جمله صنعت خودروسازی خبرداد.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: برای تحقق شعار جهاد تبیین از فرمایشات مقام معظم رهبری، با تکیه بر ظرفیت های داخلی اقتصاد کشور در تلاشیم با همراهی بخش صنعت، بر کیفیت، رشد و توسعه تولید ملی بیفزاییم. تعامل صنعت و بانک ها برای خدمت به مردم و رشد تولید ملی، ضرورت امروز جامعه ماست.

دکتر حسینی با اشاره به خدمات بانک در حوزه‌های فن‌آوری و اعتبارات بیان کرد: امیدواریم با همراهی بخش صنعت، اقتصاد کشور بیش ‌از پیش رشد یابد. توسعه صنایع بزرگی همچون خودروسازی می تواند موجب رشد اقتصاد کشور شود که این مهم نیز به همت و حمیت شاغلین در این بخش محقق می شود.

علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران‌خودرو نیز با تاکید بر اهمیت تعاملات این شرکت با مجموعه بانک گفت: درک دغدغه تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه از جمله کارگران و حمایت بانک مردمی مسکن شایسته تقدیر است که با مدیریت، برنامه ریزی و جدیت مسئولان در مسیر خدمت به مردم می توان اثرات مثبت آن را از دستاوردهای اصلی دولت برشمرد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌