۰۶ آبان ۱۴۰۲ | 19:15
کد خبر : 144112

موانع تولید واحدهای صنعتی کاهش خواهد یافت

معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و جمعی از مقامات قضایی استان خوزستان با هدف رفع موانع تولید، از پتروشیمی مارون واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شامگاه دوشنبه ( ۱ آبان ۱۴۰۲ ) علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، صادق جعفری چگنی دادستان استان خوزستان و جمعی از مقامات قضایی و محلی از پتروشیمی مارون در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی و رفع موانع تولید صنعت پتروشیمی انجام شد، پیام برزگر با بیان ظرفیت‌های بالای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و میزان ثروت آفرینی آن برای کشور، خواستار حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید شرکت‌های پتروشیمی از سوی قوه قضاییه شد.
معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مناطقی که اهمیت زیادی در تولید و ایجاد اشتغال دارد، شهرستان‌ بندرماهشهر است و در بازدیدی که از پتروشیمی مارون انجام شد، مشکلات این واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.
علی جمادی اضافه کرد: مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه و دادگستری استان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و تلاش بر این است که موانع و مشکلات با کمترین آسیب و بدون هیچگونه مساله خاصی در مسیر تولید رسیدگی شوند.
صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان نیز بیان کرد: با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان خوزستان و سایر اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان، در شش ماهه اول امسال از بیکاری چهار هزار نفر جلوگیری و یا به کار بازگشتند.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی نهایت حمایت خود را از صنایع و واحدهای تولیدی در برنامه کاری خود دارد، گفت: در این مدت شاهد احیای مجدد برخی واحدهای تولیدی با رفع موانع قضایی از آن‌ها بوده‌ایم.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌