۰۵ آبان ۱۴۰۲ | 18:33
کد خبر : 144004

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در آیین معارفه و تودیع تعدادی از مدیران شرکت:

جابجایی مدیران و مسئولان با هدف چابک سازی سازمان و فرصت بروز استعدادها صورت می گیرد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران، گفت: جابجایی مدیران و مسئولان با هدف چابک سازی سازمان، فرصت بروز استعدادها و جوانگرایی در سطوح مدیریتی شرکت صورت می پذیرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی در آیین معارفه و تودیع و تکریم تعدادی از مدیران و مسئولان این شرکت، با تاکید بر لزوم جانشین پروری در تمامی رده های سازمانی افزود: استفاده از نیروهای جوان و شایسته سالاری، در جهت رشد، تعالی و پیشبرد اهداف سازمان بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

وی اظهار کرد: جابجایی مسئولان در راستای برخورداری از توانمندی ها و بکارگیری خلاقیت ها و نو آوری ها در راستای افزایش کارآیی و بهره وری و تحقق برنامه های ترسیم شده صنعت نفت است.

گلپایگانی به توفیق متخصصان و کارشناسان این شرکت و شرکت نفت و گاز پارس در به تولید رساندن نخستین حلقه چاه در اجرای پروژه ۱+۱۲ حلقه چاه در بخش خشکی میدان گازی کیش با ابداع طرحی خلاقانه در کاربرد سیال و تجهیزات درون چاهی اشاره و گفت: تولیدی شدن تعدادی از این چاه ها در ماه های سرد پیش رو، سهم بسزایی در تامین سوخت زمستانی هموطنان در اقصی نقاط کشور دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که قائم مقام مدیرعامل، معاونان، مدیران و روسای ستادی و عملیاتی حضور داشتند، با قدردانی از زحمات و تکریم آقایان علی رضا لایجی معاون سابق مدیرعامل در پروژه های حفاری، علیرضا شهبازی مدیرخدمات فنی، علی دقایقی مدیر خدمات ویژه و حسین خوارزمی پور رئیس خدمات لوازم و ابزار الات حفاری و شوشتری زاده معاون خدمات ویژه، آقایان عبدالکریم علی محمدی، عبدالله ویسی آرا، رضا کبیری و امیر زهیری را به عنوان سرپرستان این حوزه ها معرفی و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

در این آیین هریک از مدیران گزارشی از فعالیت ها در دوره تصدی مسئولیت ارائه و مدیران جدید نیز به تشریح برنامه های خود در راستای پیشبرد اهداف سازمانی پرداختند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌