۰۲ آبان ۱۴۰۲ | 21:04
کد خبر : 143778

رشد ۲۹۰ درصدی سود هر سهم «تفارس»

شرکت تامین سرمایه خلیج فارس از رشد ۲۹۰ درصدی سود هر سهم خود طی ۶ ماه ابتدای امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش برداشت روز، شرکت تامین سرمایه خلیج فارس در صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۲ (حسابرسی نشده)، سود هر سهم خود را با رشد ۲۹۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱به مبلغ ۲۶۹ ریال اعلام کرد.

این شرکت سود پایه هر سهم ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ را مبلغ ۶۹ ریال اعلام کرده بود، همچنین سود پایه هر سهم را تا پایان سال گذشته مبلغ ۱۹۰ ریال محقق کرده بود.

براساس این گزارش، درآمدهای عملیاتی «تفارس» برای ۶ ماهه ابتدای امسال به مبلغ دو هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال اعلام شده که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۳۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

تامین سرمایه خلیج فارس درآمدهای عملیاتی سال ۱۴۰۱ را برای ۶ ماه ابتدایی سال، مبلغ ۴۸۸ میلیارد ریال و برای ۱۲ ماه مبلغ یک هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال شناسایی کرده بود.

همچنین سود عملیاتی «تفارس» در مدت مذکور با رشد ۳۳۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته، معادل یک هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال اعلام شده است. این رقم برای ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۴۶ میلیارد ریال بوده است.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌