۱۸ مهر ۱۴۰۲ | 13:41
کد خبر : 142057

تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 در سکوت خبری معرفی شد

سایت برداشت روز،تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 با مشخصات فنی رده ابتدایی و قیمت اقتصادی زیر 200 دلاری برای دانش آموزان و خانم‌های خانه‌دار رونمایی شد.

به گزارش سایت برداشت روز،سامسونگ از یک تبلت اقتصادی و جذاب جدید رونمایی کرد. تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 مناسب کاربرانی است که می‌خواهند با بودجه کم، تبلتی از یک برند معتبر را در دست بگیرند. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی تب A9

در جلوی این گجت، یک نمایشگر ۸.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۳۴۰ پیکسلی حضور دارد. در قلب تپنده آن هم تراشه Helio G99 مدیاتک با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی نهفته است که البته از طریق یک اسلات microSD می‌توانید آن را ارتقا دهید.

اما نسخه پلاس این تبلت نیز به‌زودی وارد بازار خواهد شد. تبلتی که ابعاد بزرگ‌تر ۱۱ اینچی دارد و رزولوشن نمایشگر آن هم ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام زیر پوست آن فعال است و ۴/۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کند. این محصول همچنین از سیم کارت ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.

هر دو تبلت جدید سامسونگ از اندروید ۱۳ برخوردارند و پوسته سفارشی One UI 5.1 روی آن‌ها نصب است. اما در حال حاضر فقط قیمت مدل معمولی گلکسی تب ای ۹ مشخص شده که ۱۹۰ دلار است.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ