۱۷ مهر ۱۴۰۲ | 22:34
کد خبر : 142032

مدیرمنابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران:

۵۰۰ سمت کارسنجی شده در کمیته ساماندهی قرارداد های مستمر غیر پروژه ای شرکت ملی نفت ایران تایید شد

مدیرمنابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران از تایید ۵۰۰ سمت کارسنجی شده در حوزه تحت نظارت حراست این شرکت در کمیته ساماندهی قرارداد های مستمر غیر پروژه ای شرکت ملی نفت ایران در قالب پیمان های یک ساله خبر داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، عبدالرحمان نساج روز دوشنبه (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲) در توضیح بیشتر در این باره افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل بمنظور رسیدگی به درخواست های کارکنان به ویژه انجام اقدامات بایسته برای تبدیل وضعیت این سمت ها، پس از انجام بررسی و تشکیل جلسات متعدد کارشناسی درون و برون سازمان، سمت های مرتبط با خدمات حراست و حفاظت از دستگاه های حفاری خشکی، اردوگاه ها و تاسیسات آبرسانی و سایر اماکن شرکت مورد تایید کمیته ساماندهی واقع و جهت انجام اقدامات اداری ابلاغ گردید.

 

وی اظهارکرد: همچنین در این مصوبه تبدیل وضعیت همکاران مشمول قانون ایثارگری/ تبصره های ۲۰ قانون بودجه سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در قالب بندهای “دال” و “و” پیش بینی و پیگیری های لازم بعد از ابلاغ مصوبه با حراست شرکت ملی حفاری ایران تحت برنامه ریزی و اقدام قرار گرفته است.

 

نساج در این ارتباط از حمایت های مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، معاونان و همکاران حوزه های تحت نظارت و همچنین اعضاء کمیته ساماندهی قراردادهای مستمر غیر پروژه ای در راستای تحقق این مهم تشکر و قدردانی به عمل آورد.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ