۰۱ بهمن ۱۳۹۸ | 09:47
کد خبر : 1418

نسبت به دوره گذشته/”وشهر” زیان خود را کاهش داد

بانک شهر با سرمایه ۱۵ هزار و ۵۷۲ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

بانک شهر در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۸۶۰ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش ۲۷ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۱۲ ماهه به اسفند ۹۶، زیان هر سهم را ۲ هزار و ۵۴۸ ریال اعلام کرده بود.
بانک شهر با سرمایه ۱۵ هزار و ۵۷۲ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.
بانک شهر در دوره یاد شده، مبلغ ۲۸ هزار و ۹۶۹ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۸۶۰ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۲۷ درصدی در شناسایی زیان داشته است.
با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۱۲ هزار و ۹۳۵ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
“وشهر” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۹ هزار و ۶۸۰ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲ هزار و ۵۴۸ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.
همچنین بر اساس این گزارش، بانک شهر در صورت های مالی تلفیقی دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، زیان هر سهم را با ۳۱ درصد کاهش نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، یک هزار و ۷۹۹ ریال و زیان خالص را ۲۸ هزار و ۲۷۳ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال اعلام کرده است./ سنا

لباسکار صنعتی کسا