۱۰ مهر ۱۴۰۲ | 21:42
کد خبر : 141429

درآمد خوب «تفارس» در شهریورماه

شرکت تامین سرمایه خلیج فارس درآمد .شهریورماه را بیش از ۵۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش برداشت روز، شرکت تامین سرمایه خلیج فارس طی اطلاعیه‌ای در کدال جمع درآمد محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان شهریور ماه را معادل یک هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال اعلام کرد که مبلغ ۵۲۵ میلیارد آن مربوط به شهریور ماه بوده است.

براساس این گزارش، درآمدهای ارائه خدمات محقق شده شامل درآمد تعهد پذیره‌نویسی معادل ۵۰۹ میلیارد ریال، درآمد بازارگردانی معادل ۶۰۳ میلیارد ریال، درآمد پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبلغ ۱۸۱ میلیارد ریال، درآمد مشاوره، عرضه و پذیرش معادل ۶٫۴۰۰ میلیون ریال و درآمد ارزشیابی سهام مبلغ ۴٫۱۸۵ میلیون ریال است.

همچنین سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های این شرکت شامل درآمد حاصل از سرمایه گذاری در اوراق بدهی، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در صندوق ها و سود سپرده بانکی طی نیمه نخست سال جاری ۸۹۳ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۳۱۵ میلیارد ریال متعلق به شهریور ماه است.

براساس این گزارش، جمع تعهدات بازارگردانی و تعهدات پذیره‌نویسی طی دوره ۶ ماهه ابتدای امسال هر کدام به ترتیب معادل ۶۰۳ میلیارد ریال و ۳۵۵ میلیارد ریال بوده است .

 

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌