۰۹ مهر ۱۴۰۲ | 14:04
کد خبر : 141207

به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد؛ بازدید مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از واحد HSE/مهندس محمدی: تجهیزات و امکانات ایمنی فولاد اکسین بروز می شود

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان تاکید کرد و از تامین و تکمیل امکانات و تجهیزات ایمنی مورد نیاز واحد HSE شرکت خبرداد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس علی محمدی در حاشیه بازدید از واحدهای ایمنی و آتش نشانی شرکت، اظهار کرد: آتش نشان ها در طول سالیان گذشته در حوادث مختلف با در خطر انداختن جان خود برای حفظ جان هموطنان، ایثار کردند.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان را ضروری دانست و افزود: مجموعه واحد ایمنی شرکت فولاد اکسین با تامین امنیت جانی کارکنان، ضمن اطمینان خاطر پرسنل، بزرگترین آرامش را به همکاران انتقال می دهد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از تامین و تکمیل امکانات و تجهیزات ایمنی مورد نیاز خبرداد و تاکید کرد: علاوه بر تجهیز هرچه بیشتر واحد ایمنی و آتش نشانی شرکت، باید فضای مناسبی جهت ورزش و حفظ آمادگی این واحد فراهم شود.

محمدی ادامه داد: حساسیت و اهمیت خطر پذیری در واحد ایمنی، از واحد تولید بیشتر است، بنابراین باید در موضوع میزان پرداخت حقوق، دستمزد و پاداش با سایر بخش های مهم شرکت نزدیک و در اولویت باشد.

وی بیان کرد: ساختمان ایمنی و آتش نشانی شرکت باید در شأن مجموعه فولاد اکسین باشد و برای تکمیل و احداث ساختمان مناسب برنامه ریزی شود و مجموعه مدیریت شرکت نیز هرگونه حمایت مالی و سازمانی را انجام می دهد.

همچنین مهندس علی محمدی در حاشیه این بازدید با کارکنان اورژانس با پزشکان و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای محیط زیست ایمنی و آتش نشانی دیدار و گفتگو کرد.

بنا بر این گزارش، کارکنان این واحدها نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد خود، به بیان بخشی از نیازهای خود در حوزه‌های تجهیزات ماشین آلات و نیروی انسانی پرداختند.

گفتنی است، این بازدید با حضور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به همراه معاون اداری مالی، مدیر امور اداری و منابع انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت و به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی انجام شد.

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌