۰۴ مهر ۱۴۰۲ | 19:16
کد خبر : 140683

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران خبرداد

حفر و تکمیل ۵۵ حلقه چاه در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ / رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته

مدیر‌برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۵۵ حلقه چاه های نفت و گاز به همت کارکنان این شرکت در نیمه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور خبر داد‌.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه‌ روز سه شنبه ( چهارم مهرماه ۱۴۰۲) در توضیح بیشتر در این باره گفت: تکمیل این تعداد چاه در قیاس با سال گذشته ۱۸ درصد و نسبت به سال قبل از آن بیش از ۳۴ درصد افزایش دارد.

وی افزود: از شمار چاه های حفر شده ۴۵ حلقه در گستره شرکت های بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۲ حلقه شرکت نفت مناطق مرکزی، ۴ حلقه شرکت مهندسی و توسعه نفت؛ یک حلقه شرکت نفت فلات قاره و ۳ حلقه در قالب پروژه تکمیل نهایی گردید‌‌.

زنگنه با بیان اینکه از مجموع چاه های پیش گفته ۶ حلقه توسعه ای / توصیفی و ۴۹ حلقه تعمیری بوده است، متراژ حفاری در این مدت را ۳۹ هزار و ۵۳۶ متر عنوان کرد‌ .

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران اظهارکرد: در زمان حاضر ۶۲ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی ناوگان شرکت در چرخه عملیات قرار دارند و ۱۱ دکل در برنامه بازسازی و یا کاریابی می باشند.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ