۱۸ تیر ۱۳۹۹ | 12:18
کد خبر : 14055

پیام تسلیت نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پی درگذشت همکار پیشین این سازمان

نائب رئیس هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی در پیامی، درگذشت مرحوم غلامرضا عزیزی مدیرکل پیشین امور اداری این سازمان را تسلیت گفت.

به گزارش برداشت روز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن پیام صادر شده از سوی دکتر علی حیدری آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت جناب آقای غلامرضا عزیزی مدیرکل اسبق امور اداری سازمان تأمین اجتماعی و از مدیران و کارشناسان با سابقه، مجرب، بااخلاق، مردم دار و صمیمی سازمان موجب تأسف و تألم گردید. بسیاری از نسل حاضر مدیران، کارشناسان و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی توسط ایشان استخدام و بکارگماری شدند. اخلاق حسنه و شفقت و دلسوزی ایشان در ذهن و خاطره غالب همکاران است.

سرمایه انسانی یکی از ارکان اساسی در سازمان های بیمه گر اجتماعی است و اموراداری جزو اولین ایستگاه های کاری است که کارکنان در بدو استخدام با آن مواجه می شوند و اولین ها بخوبی در ذهن می مانند و حتی رویکرد و رفتار کارکنان در آینده را شکل می دهند. فلذا حسن خلق و رفتار نیکوی متولیان منابع انسانی سازمان بویژه در مرحله استخدام حائز اهمیت فراوانی است، و اینها جزو خصیصه هایی بود که بسیاری در مرحوم عزیزی سراغ دارند.

عروج این همکار عزیز را به خانواده محترم و سایر بازماندگان و همکاران سازمان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

از درگاه ایزد منان برای روح سترگ آن عزیز از دست رفته علو درجات و همنشینی با اولیاء و صلحا و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

روحش شاد و یاد و نامش گرامی باد.

لباسکار صنعتی کسا