۳۱ شهریور ۱۴۰۲ | 22:08
کد خبر : 140327

پیام مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت گرامیدشت هفته دفاع مقدس

“هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق” “ثبت است بر جریده عالم دوام ما”

آمد فصل یادآوری رشادت های آنان که کبوترانه از این آشیانه ی خاکی پرگشودند تا ملتی در سایه سار عزت، اقتدار و شرافت  برای همیشه بزرگی کنند.پهلوانان بی ادعا و عارفان حق آشنایی که کرامات و سجایایشان ماندگاری این سرزمین را در تاریخ، بیمه نمود و چشمه های معرفت و اخلاصشان در قامت استوار ایران جاری ماند.

یقیناً  شهادت نیل به هستی مطلق است و شهیدان از فنا رسته،با رفیع ترین مرتبت و حیات معقول، پایندگی و پویندگی انقلاب اسلامی را متضمن خواهند شد.

اینک بر خود لازم می دانم عمل به مسئولیت ها را بعنوان مهمترین وظیفه در برابر خون شهدا و پایمردی ایثارگران و جانبازان، به خود یادآور شوم و باشد که با پیروی و الگو پذیری  از نهضت سرخ عاشورا در مسیر رشد و تعالی ایران عزیزمان گام برداریم.

اینجانب  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس مظهر حماسه و وحدت ملت شریف ایران و تبلور حاکمیت ارزشهای متعالی دینی و انقلابی، توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تحت هدایت های حکیمانه و مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ‘ مدظله العالی ‘ از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندم.

موسی رضایی

مدیرعامل بیمه البرز

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌