۲۰ شهریور ۱۴۰۲ | 20:13
کد خبر : 139406

جایزه استارت‌آپی استاد محمد کریم فضلی

اکثر شرکت‌های استارت‌آپی پس از شروع فعالیت خود به عنوان کسب و کار برای ادامه فعالیت و بزرگ‌تر شدن نیاز به حمایت‌های همه جانبه‌ی شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگتر دارند. در مقابل هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگتر نیز برای حضور در عرصه فناوری‌های جدید و به‌روز نیازمند به استفاده از فناوری‌های نوین (استارت آپ‌ها) می‌باشند.

به گزارش برداشت روز، جایزه استارت‌آپی استاد محمد کریم فضلی با توجه به پتانسیل‌های کلیدی و مؤثر موجود در هلدینگ بزرگ و موفقی چون گروه صنعتی گلرنگ، با بیش از ۳۰۰ شرکت و برند، توانمندی و پتانسیل حضور و ایفای نقش کلیدی را در این حوزه به همراه دارد و امیدوار است نقش مثبت و ارزنده‌ای برای جامعه استارت‌آپی کشور داشته باشد.

برای ایجاد این ارتباط، دانشگاه گلرنگ رویدادی را با عنوان جایزه استارت آپی استاد محمد کریم فضلی برگزار می‌کند.

پیشنهاد طراحی و اجرای جایزه استارت‌آپی استاد محمد کریم فضلی درسال ۱۳۹۹ توسط سرکار خانم دکتر فضلی (ریاست محترم هیات مدیره دانشگاه گلرنگ) به مدیرعامل محترم گروه صنعتی گلرنگ (جناب آقای دکتر فضلی) ارایه گردید و جناب آقای دکتر فضلی (ریاست محترم هیأت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ) با این پیشنهاد موافقت و اجرای آنرا به دانشگاه گلرنگ محول نمودند.

این رویداد در درجه اول با هدف ادامه مسیر استاد فرزانه و بزرگ گروه صنعتی گلرنگ در مسیر کار‌آفرینی و تأکید آن عزیز به حمایت و تشویق جوانان نخبه کشور و در درجه دوم رشد و ارتقای اکوسیستم استارت‌آپی کشور راه‌اندازی و حمایت گردیده‌است.

جایزه استاد محمد کریم فضلی به عنوان یک مسیر استراتژیک برای حمایت از استارت‌آپ‌ها و راه‌اندازی کسب و کارهای نوظهور بر پایه دانش و تکنولوژی در راستای اهداف گروه صنعتی گلرنگ شکل گرفته‌است.

از آنجائیکه جایزه استارت‌آپی استاد محمد کریم فضلی با هدف فعالیت در حوزه اکوسیستم استارت‌آپی راه‌اندازی شده است و با توجه به مأموریت دانشگاه گلرنگ در حوزه کسب و کارهای استارت‌آپی، دوره‌های اول و دوم این جایزه در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برگزار گردیده‌اند.

امتیازات حضور در سومین دوره جایزه استارت آپی استاد محمدکریم فضلی
۱) جذب سرمایه گذار

جذب سرمایه گذار برای توسعه کسب وکارهای استارت آپی ازجمله امتیازات حضور دراین جایزه است.

۲) دریافت جوایز نقدی

دریافت جوایز نقدی یکی از امتیازات حضوردراین جایزه است.

۳) برند سازی

حضور در این جایزه فرصتی عالی برای دیدن شدن استارت‌آپ‌ها فراهم می‌آورد.

۴) همکاری با شرکت‌های تابعه گروه صنعتی گلرنگ

حضور مدیران شرکت‌های تابعه گروه صنعتی گلرنگ فرصتی استثنایی برای همکاری با این شرکت‌ها فراهم آورده است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌