۰۷ شهریور ۱۴۰۲ | 15:14
کد خبر : 137890

پرداخت سود ۲۷ درصدی مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی سینا

مدیر بیمه‌های زندگی بیمه سینا از پرداخت سود 27 درصدی مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی این شرکت به اندوخته بیمه‌گذاران خبرداد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ روح‌اله عظیمی گل‌تپه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بیمه سینا در سال ۱۴۰۱ با برنامه‌ریزی منسجم و درایت مدیران ارشد توانست ضمن توسعه فروش بیمه‌های زندگی، افزایش ۱۵۵ درصدی پرتفوی بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری را نسبت به سال ۱۴۰۰رقم بزند.

 

وی با اذعان به این موضوع که مهترین وظیفه بیمه سینا در این بخش صیانت از منابع مالی بیمه‌گذاران است، افزود: تمرکز بر سرمایه‌گذاری صحیح موجب شد تا بازدهی مطلوبی از محل این حق بیمه‌ها حاصل شود به نحوی که سود مشارکت در منافع از ۲۲ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۲۷ درصد افزایش یابد که این رقم، بالاتر از متوسط صنعت بیمه است.

عظیمی ادامه داد: تداوم حفظ سودآوری در سرمایه‌گذاری‌های انجام شده با تنوع‌بخشی به سبد مالی و سرمایه‌گذاری، اطمینان خاطر بیشتری را برای بیمه‌گذاران و علاقه‌مندان به خرید و سرمایه گذاری در بیمه‌های عمر ایجاد می‌کند.

 

وی ابراز امیدواری کرد، با ادامه این روند در بیمه سینا شاهد محصولات بیمه عمر مشتری‌محور با تکیه بر نیازهای واقعی بیمه‌گذاران باشیم.

 

گفتنی است، سود حاصل از سرمایه‌گذاری حق بیمه‌های دریافتی زندگی برای بیمه‌نامه هایی که در سال ۱۴۰۱ دارای اندوخته ریاضی بوده و در حال حاضر جاری هستند، محاسبه و به حساب اندوخته آنها واریز شده و از طریق پیامک به بیمه‌گذاران اعلام خواهد شد.

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌