۰۶ شهریور ۱۴۰۲ | 20:13
کد خبر : 137812

آغاز تامین مالی جمعی شرکت شهرآرا کارن پارس

شرکت تامین سرمایه تمدن در راستای حمایت ازرشد تولید در کشور پویش تامین مالی شرکت شهرآرا کارن پارس به ارزش 250میلیارد ریال را در سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد آغاز کرد .

به گزارش برداشت روز، به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، سرمایه مورد نیاز این طرح ۲۵۰میلیارد ریال ودوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .

حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری ۱۴روز می باشد.

نرخ سود مشارکت در این طرح ۳۰درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.

تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل وفرع مبلغ تامین مالی و چک‌های ضمانت برابر اصل و فرع مبلغ تامین مالی می باشد.

شرکت شهرآرا کارن پارس انواع نوار لبۀ ساده و براق ساخته شده از پی‌وی‌سی را در سبد کالایی خود دارد. شهرآرا کارن پارس سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب درآمدی حدوداً ۱۴۱ میلیارد تومان و ۲۲۵ میلیارد تومان را رقم زده است که رشد قابل توجهی را در فروش متقاضی نشان می‌دهد.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌