۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | 20:48
کد خبر : 137484

تقدیر از پزشکان شرکت فولاد اکسین خوزستان

همزمان با فرارسیدن روز پزشک در جلسه‌ای با حضور معاون فنی و بهره‌برداری، مدیر HSE و کادر پزشکی شرکت از زحمات پزشکان شاغل در فولاد اکسین خوزستان تقدیر شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین؛ همزمان با فرارسیدن روز پزشک در جلسه‌ای با حضور معاون فنی و بهره‌برداری، مدیر HSE و کادر پزشکی شرکت از زحمات پزشکان شاغل در فولاد اکسین خوزستان تقدیر شد.

محسن ابوعلی معاون فنی و بهره‌برداری شرکت در این دیدار گفت؛ پزشکان سرمایه های نظام سلامت کشور هستند، لذا کادر پزشکی این شرکت با اقدامات درخشان خود در تمامی ایام توانستند بار دیگر توانمندی و خلوص خدمت رسانی به پرسنل عزیز را به معرض نمایش درآورند.

وی همچنین بیان نظرات تخصصی پزشکان را بسیار مفید و راهگشا دانسته و افزود؛ خدمات درمانی و بهداشتی مستقیم شرکت نیازمند انگیزه مضاعف تمام کادر درمان علی الخصوص پزشکان برای ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات می باشد که بحمداله پزشکان این شرکت همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

طاها عبیاتی مدیر ایمنی و بهداشت و محیط زیست شرکت در این دیدار از اقدامات شایسته پزشکان و کادر سلامت شرکت تقدیر نموده و گفت؛ کیفیت ارائه خدمات توسط پزشکان و کادر سلامت درمان ثابت کرده که بخش درمان شرکت با تمام توان در خدمت کارکنان شرکت مطلوب بوده است.

وی همچنین بر تعامل هرچه بیشتر پزشکان و کادر درمان تاکید نموده و از اقدامات مدیرعامل محترم شرکت جهت پشتیبانی در حل مشکلات پزشکان و پرسنل تقدیر نمود و در پایان با ارائه لوح تقدیر و شاخه گل جلسه خاتمه یافت.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌