۰۳ شهریور ۱۴۰۲ | 21:24
کد خبر : 137340

بازدید مدیران نهادهای مالی بازار سرمایه از ایران‌مال

جمع کثیری از مدیران نهادهای مالی بازار سرمایه با حضور در بازار بزرگ ایران(ایران‌مال)، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این مجموعه بزرگ و دیدنی، در جریان آخرین اقدامات، فعالیت‌ها و مراحل تکمیلی آن قرار گرفتند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده، روز دوشنبه ۳۰ مردادماه امسال، مجموعه بازار بزرگ ایران(ایران‌مال)، شاهد حضور تعداد زیادی از مدیران نهادهای مالی بازار سرمایه بود که پس از بازدید از این مجموعه، در نشست تخصصی بانک آینده نیز حاضر شدند. در این نشست، پس از ارائه معرفی و بیان توضیحاتی درباره این مجموعه بزرگ توسط مدیرعامل شرکت تجارت ایران‌مال، در ادامه دکتر سودبخش معاون مالی بانک آینده درباره آخرین وضعیت بانک آینده، برنامه‌های فعلی و آتی، مهم‌ترین اقدامات انجام شده، عملیات واسطه‌گری بانک، شفافیت و خلاصه معاملات سهام، گزارشی را در این نشست ارائه کرد.
سپس در پانل تخصصی که با حضور دکتر سعیدی عضو هیأ‌ت‌مدیره و دکتر سودبخش معاون مالی بانک آینده برگزار شد، پس از ارائه توضیحات تکمیلی توسط دکتر سعیدی در خصوص برگزاری مجامع و افزایش سرمایه، نشست مذکور با پرسش و پاسخ به پایان رسید.
گفتنی است، در این نشست، درباره اهم اقدامات صورت گرفته برای رشد عملیات واسطه‌گری بانک آینده، از جمله: اخذ مجوزهای عملیات ارزی که موجب افزایش درآمدهای کارمزدی و منابع جدید می‌شوند، اخذ مجوزهای صندوق‌های زمین و ساختمان و املاک و مستغلات، واگذاری برخی از دارایی‌ها از طریق توکن، رشد گشایش اعتبارات اسنادی ریالی به میزان ۳۸ برابر و صدور ضمانت‌نامه به میزان ۵ برابر در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال پیش از آن و هم‌چنین رشد پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری اشاره شد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌