۳۱ مرداد ۱۴۰۲ | 18:23
کد خبر : 136983

مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا اعلام کرد:

افزایش صددرصدی ناوگان امدادرسان به زائران اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: طرح خدمات و امداد زائران اربعین حسینی گروه خودرو سازی از ۶ شهریور آغاز و تا ۱۷ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سایپانیوز، کوروش پارسا معین، مدیرعامل امداد خودرو سایپا با بیان مطلب فوق، افزود: در طول اجرای این طرح، ناوگان امدادی شرکت امداد خودرو سایپا مشتمل بر پایگاه های شبانه‌روزی، پایگاه های درون شهری، واحدهای امدادی روزانه و شبانه و خودروسوار در مسیر استان های تهران، مرکزی، همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان به منظور ارائه خدمات امدادی به زائران عزیز و سایر هموطنان حضور خواهند داشت.

پارسا معین با اشاره به همکاری سایر ارگان ها، تصریح کرد: بر اساس رایزنی های صورت گرفته درجهت هر چه بهتر برگزار شدن این طرح، گروه خودروسازی سایپا به منظور هم افزایی با استانداری ها و فرمانداری های هم مرز با کشور عراق، ستاد عتبات عالیات، پلیس راهور و تمامی ارگانها و سازمان های مربوطه همکاری نزدیکی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا خاطر نشان کرد: در طرح اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ گروه خودروسازی سایپا، شرکت امداد خودرو سایپا با افزایش صددرصدی ناوگان امدادی نسبت به سنوات قبل خود، آماده خدمات رسانی به تمامی خودروهای تولیدی گروه سایپا در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی جنوب و جنوب غربی کشور به صورت رایگان است.

در پایان لازم به ذکر است خدمات امدادی در این مرزها به صورت رایگان به تمامی خودروهای عازم نقاط مرزی ارائه می شود و در صورت ارائه خدمت، تنها هزینه قطعات یدکی اخذ خواهد شد.

زائران عزیز در صورت نیاز به خدمات امدادی در مسیرهای منتهی به مرز می توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل نمایند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌