۱۵ تیر ۱۳۹۹ | 20:00
کد خبر : 13677

مدیرعامل بانک انصار در همایش سراسری مدیران ارشد : اولویت بانک جذب منابع و کاهش مطالبات معوق است

مهدي رضايي مديرعامل بانک انصار در همايش سراسري مديران ارشد در خراسان رضوي، رويکردهاي مديريتي بانک و اولويت‌هاي آن را در دوره جديد تشريح کرد و گفت: سرمايه‌هاي انساني و رضايت شغلي آنان محور فعاليت‌هاي بانک در دوره جديد است که با اعمال تغييرات و افزايش پرداختي‌ها از تمام اختيارات مديرعامل براي حل مشکلات معيشتي کارکنان و افزايش انگيزه آنان استفاده‌شده است.

به گزارش برداشت روز به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، مهدی رضایی شناسایی مشکلات استان‌ها را از طریق بازدیدهای استانی امکان‌پذیر دانست و  از راه‌اندازی واحد کنترل پروژه با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت دریافت، تحلیل و ارایه راهکار به دفتر مدیرعامل خبر داد.

مدیرعامل بابیان اینکه، مرور زمان باعث سخت‌تر شدن وصول مطالبات معوق می‌شود، از مدیران شعب استان‌ها خواست پیگیری و وصول مطالبات معوق را در دستور کارخود قرار دهند.
وی بابیان اینکه ورود جدی به مبحث مطالبات معوق ضروری است، گفت: رتبه بانک‌ها با میزان مطالبات آنها مشخص می‌شود.
رضایی همچنین با تأکید بر بازاریابی  هوشمند ادامه داد: ارتباط مناسب و حرفه‌ای با مشتری در زمره وظایف ذاتی بانک است.
وی  تصریح کرد: ظرفیت‌های بی‌شماری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید وجود دارد که باید با سازمان‌دهی و پیگیری مستمرِ استان‌ها از آنها بهره‌برداری شود.
رضایی در خصوص بهبود  عملکرد کارکنان تصریح کرد: مدیران شعب استان‌ها باید بازدیدهای دوره‌ای را به‌منظور افزایش کارایی کارکنان به‌صورت مستمر در دستور کار خود قرار دهند.
مهدی رضایی با اشاره به محوری بودن سیاست تکریم ارباب‌رجوع و سرآمدی بانک انصار دراین‌باره گفت: در شعب بانک انصار باید شاهد بهترین برخوردها و کسب رضایت کامل مشتریان در چارچوب قوانین و مقررات باشیم.
مهدی رضایی رعایت اخلاق اسلامی از سوی کارکنان و مدیران را ضروری دانست و اضافه کرد: افتخار بانک انصار توجه به  مشتریان با استناد به سیاست تکریم‌ارباب‌رجوع است.
وی در پایان به راه‌اندازی سامانه ارتباط مستقیم با مدیرعامل اشاره کرد و گفت: باید در تکریم مشتریان، سرآمد شبکه بانکی باشیم.

لباسکار صنعتی کسا