به گزارش برداشت روز به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، مهدی رضایی شناسایی مشکلات استانها را از طریق بازدیدهای استانی امکانپذیر دانست و از راهاندازی واحد کنترل پروژه با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت دریافت، تحلیل و ارایه راهکار به دفتر مدیرعامل خبر داد.
مدیرعامل بابیان اینکه، مرور زمان باعث سختتر شدن وصول مطالبات معوق میشود، از مدیران شعب استانها خواست پیگیری و وصول مطالبات معوق را در دستور کارخود قرار دهند.
وی بابیان اینکه ورود جدی به مبحث مطالبات معوق ضروری است، گفت: رتبه بانکها با میزان مطالبات آنها مشخص میشود.
رضایی همچنین با تأکید بر بازاریابی هوشمند ادامه داد: ارتباط مناسب و حرفهای با مشتری در زمره وظایف ذاتی بانک است.
وی تصریح کرد: ظرفیتهای بیشماری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید وجود دارد که باید با سازماندهی و پیگیری مستمرِ استانها از آنها بهرهبرداری شود.
رضایی در خصوص بهبود عملکرد کارکنان تصریح کرد: مدیران شعب استانها باید بازدیدهای دورهای را بهمنظور افزایش کارایی کارکنان بهصورت مستمر در دستور کار خود قرار دهند.
مهدی رضایی با اشاره به محوری بودن سیاست تکریم اربابرجوع و سرآمدی بانک انصار دراینباره گفت: در شعب بانک انصار باید شاهد بهترین برخوردها و کسب رضایت کامل مشتریان در چارچوب قوانین و مقررات باشیم.
مهدی رضایی رعایت اخلاق اسلامی از سوی کارکنان و مدیران را ضروری دانست و اضافه کرد: افتخار بانک انصار توجه به مشتریان با استناد به سیاست تکریماربابرجوع است.
وی در پایان به راهاندازی سامانه ارتباط مستقیم با مدیرعامل اشاره کرد و گفت: باید در تکریم مشتریان، سرآمد شبکه بانکی باشیم.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/13677