۲۹ مرداد ۱۴۰۲ | 20:35
کد خبر : 136733

برگزاری کانون ارزیابی توسعه شایستگی در فولاد سنگان

برگزاری کانون ارزیابی توسعه شایستگی در فولاد سنگان

به گزارش برداشت روز، به نقل از خبرنگار روابط عمو‌‌می ‌فولاد سنگان، با هدف شناسایی شایستگی‌ها و پتانسیل‌های موجود در کارکنان، دوره ارزیابی توسعه شایستگی، توسط کانون ارزیابان برگزار ‌‌می‌‌شود.

الیاس جانباز، رئیس آموزش و توسعه منابع انسانی افزود : واحد آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد سنگان با هدف شناسایی شایستگی‌ها و فرصت‌ها، پتانسیل‌سنجی و استفاده از نتایج کاربردی آن در جهت نیازسنجی آموزشی و برنامه‌های توسعه‌ای کارکنان، به روش شبیه‌سازی، پتانسیل کارکنان را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی در خصوص نحوه برگزاری این دوره افزود: برای انجام این مهم پس از بازنگری مدل شایستگی‌های عمو‌‌می‌ در سه سطح کارشناسی، سرپرستی و رهبری از طریق بهینه کاوی، مصاحبه ع‌می‌ق و در نظر گرفتن انتظارات سازمان جهت رسیدن به اهداف، برنامه‌ریزی لازم برای ارزیابی شایستگی و در ادامه مدیریت و توسعه مدل‌های شایستگی در سطوح تعریف شده، انجام ‌‌می‌‌شود.

رئیس آموزش و توسعه منابع انسانی با اشاره به فرآیند برگزاری این دوره ارزیابی گفت: کانون ارزیابی از تیرماه ۱۴۰۲ برای کلیه کارکنان سطوح کارشناسی به بالا (فولاد و پیمانکار) آغاز و پیش‌بینی ‌‌می‌گردد در مدت زمان پنج ماه این مهم انجام می‌شود. لازم به ذکر است، کانون ارزیابی روزانه پذیرای ۱۰ الی ۱۴ نفر از کارکنان بوده تا بر اساس مدل و از طریق ابزار‌های گوناگون کارکنان را مورد پایش و ارزیابی قرار دهند که در این راستا از ۷ ارزیاب بیرونی نیز به عنوان همکار استفاده می‌گردد.

در انتهای این ارزیابی، گزارش در سه سطح فردی، مدیریتی و سازمانی تدوین و برنامه توسعه فردی (IDP) برای ارزیابی شوندگان تدوین و برنامه‌ریزی جهت اختصاص مربی برای پیگیری Follow Up برنامه‌های توسعه فردی به ترتیب اولویت صورت گرفته توسط واحد آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی، صورت خواهد پذیرفت.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌