۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | 14:35
کد خبر : 136542

تصویب صورت‌های مالی منتهی به اسفند 1401 صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک؛

مجمع عمومی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برای بررسی صورت های مالی سال 1401، در محل ساختمان شهیدان مهری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، جلسه با حضور کلیه اعضای مجمع عمومی صندوق، شامل نمایندگانی از وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه ، نمایندگان سازمان حسابرسی بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و به ریاست علی نبوی نماینده وزیر صمت در امور مجامع آغاز به کار کرد.

در ابتدای جلسه محمد حسین مقیسه رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمن تبریک ۲۱ مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک، گزارش جامعی از فعالیت هیئت مدیره در سال ۱۴۰۱ را به مجمع عمومی ارائه کرد. تشریح عملکرد کمی شامل آمار صدور ضمانت‌نامه و رشدهای محقق شده در سال مورد نظر، خسارت‌های پرداختی و وصول مطالبات، توزیع جغرافیایی ضمانت‌نامه‌ها در استان‌های کشور، افزایش سهم ضمانت‌نامه‌های صادره برای تولیدکنندگان دانش بنیان، وضعیت ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری و در بخش عملکرد کیفی، راه اندازی ساختار مدیریت پروژه در صندوق به منظور تحقق اهداف تعیین شده، پیاده سازی هوش تجاری(BI)، طراحی محصول جدید برای تامین مالی صنایع کوچک در زنجیره تامین، راه اندازی کارگزاری و تجهیز تسهیلات و اهرمی سازی بخشی از منابع صندوق جهت کمک به تامین مالی از مهمترین موارد ارائه شده درگزارش مذکور بود.

در ادامه جلسه، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی صندوق قرائت شد و اعضای مجمع عمومی ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود صورت‌های مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ را تصویب کردند.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌