۲۷ مرداد ۱۴۰۲ | 20:49
کد خبر : 136510

‍ ‍ قائم مقام پترول در آئین معارفه رئیس حراست:

اجازه وقفه در‌ تولید پایدار مجتمع پتروشیمی ایلام داده نمی‌شود

علی علیرضانژاد؛قائم مقام مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در آئین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید حراست شرکت‌ پتروشیمی ایلام گفت:با روش‌های خارج از مدار قانون کاری از پیش نمی‌رود و اجازه وقفه در تولید پایدار این شرکت داده نمی‌شود.

به گزارش برداشت روز، علیرضانژاد با بیان اینکه مسائل و مشکلات این شرکت با منطق و‌ گفتگو حل خواهد شد افزود:افتخار پترول سرمایه‌گذاری در استان‌های محروم و کمتر برخوردار مانند ایلام ، چهارمحال و کرمانشاه است.
وی اظهار داشت:با تلاش کارگران و متخصصان این صنعت در واحدهای مختلف پتروشیمی ایلام، تولید پایدار بالاتر از ظرفیت اسمی در واحد پلی‌اتیلن در حال انجام است.
قائم مقام مدیرعامل پترول، پایداری تولید را نسخه‌‌‌ درمانگری در دنیا برای نجات اقتصاد از تورم عنوان کرد و ادامه داد:«توسعه تولید» زمانی اتفاق می‌افتد که رشد ، کیفیت و رقابت‌پذیری در کنار توسعه قرار گیرد.
علیرضانژاد با تاکید بر اینکه مجتمع بزرگ پتروشیمی ایلام در خط مقدم تولید قرار دارد و ثبات،پایداری و سودآوری نقش پررنگی در ارزش‌آفرنی این صنعت دارد افزود:پتروشیمی ایلام به عنوان یک مدل موفق با سرمایه‌گذاری ۱ و نیم میلیارد دلاری طراحی شده و همه باید برای تامین امنیت این شرکت تلاش کنند.
سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در ابتدای این آیین با بیان اینکه با محوریت تلاش شبانه‌روزی، تولید محصولات در این شرکت ۳۰ تا ۹۰ درصد افزایش یافته است گفت:مسیر ناهموار و دشواری تا رسیدن به وضعیت موجود طی شده و نگهداری شرایط تولید نیازمند امنیت و‌ آرامش است.
گرشاسبی با اشاره به جایگاه رفیع تولید در کشور از نگاه رهبر معظم انقلاب افزود:پتروشیمی ایلام نقش مهمی در اشتغالزایی برای استان و ارزآوری در کشور داشته است.
وی با تاکید بر اینکه همه باید در حفظ امنیت تولید در پتروشیمی ایلام بکوشیم ادامه داد:دست یاری به سمت همکاران داخل و مبادی خارج از مجتمع برای حفظ و تامین امنیت پایدار دراز می‌کنیم.
عبدالوهاب بخشنده؛ دادستان ایلام نیز در این مراسم گفت:دستگاه قضائی در کنار تولید و بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی در غرب کشور خواهد بود.
بخشنده شاخصه تولید را امنیت پایدار عنوان کرد و افزود:نقش حراست مچ‌گیری نیست بلکه در شرکت‌ها و سازمان‌ها شناسایی آسیب‌ها و پیشگیری بر عهده این واحد است.
وی با بیان اینکه وظیفه حراست شنیدن گلایه‌ها و سخنان کارگر و متخصص است ادامه داد:بی‌نظمی ، اخلال در نظم عمومی و قانون‌شکنی برای مجموعه دادستانی و قضائی استان پذیرفته نیست و معترضان می‌توانند از طریق اداره کار و دستگاه‌های ذیربط قانونی پیگیر مسائل و‌ مشکلات خود باشند.
این مقام قضائی با اشاره به اینکه دادستانی وظیفه دارد از امنیت و تولید حمایت کند تصریح کرد:تخصص‌گرایی و شایسته‌سالاری مد نظر مجموعه پتروشیمی ایلام قرار گیرد.
جعفر منتظری؛ رئیس حراست شرکت پتروشیمی ایلام نیز در این آیین گفت:مردم ولایتمدار و فهیم چوار در دوران دفاع مقدس مأمن شهروندان ایلامی بودند.
منتظری ادامه داد:با بهره‌گیری از تجربیات و دانش نیروهای خدوم مجتمع روزهای خوبی برای صنعت پتروشیمی رقم خواهیم زد.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ توسط رهبر‌ معظم انقلاب با نام «مهار تورم و رشد تولید » گفت: تولیدکنندگان پتروشیمی رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمن هستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، با حضور علیرضانژاد قائم مقام پترول،بخشنده دادستان ایلام ،گودرزی حراست هلدینگ خلیج‌فارس و جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در شهرستان چوار مراسم تکریم حسین عباسی و معارفه جعفر منتظری امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد در سالن جلسات پتروشیمی ایلام برگزار شد.

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌