۲۷ مرداد ۱۴۰۲ | 19:52
کد خبر : 136432

با کاربست دستگاه حفاری سنگین خشکی ۸۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران

مراحل تکمیل ۳ حلقه چاه زمین گرمایی ( ژئوترمال) در ارتفاعات سبلان در استان اردبیل انجام شد

متخصصان شرکت ملی حفاری ایران با بکارگیری دستگاه حفاری سنگین خشکی ۸۵ فتح ناوگان این شرکت موفق به تعمیر ۳ حلقه چاه زمین گرمایی ( ژئوترمال) در ارتفاعات سبلان در شهرستان مشکین شهر در استان اردبیل شدند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سیامک اقشاری مدیر این پروژه روز چهارشنبه ( ۲۵مردادماه ۱۴۰۲) گفت: اجرای این پروژه در شرایط برف و کولاک و دمای زیر صفر منطقه سبلان به همت کارکنان سختکوش این شرکت که پیش‌ از این تجربه کار در شرایط سخت اقلیمی را داشتند، صورت پذیرفت.

وی افزود: پروژه پیش گفته در چارچوب قرار داد شرکت ملی حفاری ایران با شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی قشم (OEID) برای شرکت نیروگاه‌های مادر تخصصی برق حرارتی کشور انجام گردید.

شرکت ملی حفاری ایران پیش از این در سال ۱۳۸۰ نسبت به تکمیل یک حلقه چاه اکتشافی و دو حلقه چاه تزریقی در این منطقه اقدام کرده بود که با توجه به نتایج مثبت حاصله، متعاقب آن با انعقاد توافق‌نامه چهار ساله میان این شرکت و سازمان انرژی‌های نو از اوائل سال ۱۳۸۷ حفر و تکمیل ۱۸ حلقه چاه شامل ۱۰ حلقه توسعه‌ای، چهار حلقه توصیفی و چهار حلقه تزریقی در این موقعیت کوهستانی و سردسیر اقدام کرده بود.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ