۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | 14:47
کد خبر : 136039

در 4 ماهه ابتدایی سال جاری رقم خورد؛

رشد ۲۵ درصدی منابع بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران

محسن سیفی کفشگری عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در تشریح فعالیتهای بانکداری جامع این بانک عنوان کرد به منظور خلق راه¬حلهای بانکی و مالی در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشی¬سازی شده به نیازهای مشتریان ارزش آفرین و مهم از حدود 10 ماه پیش بانکداری شرکتی در چارت سازمانی بانک قرار گرفت.

به گزارش برداشت روز، وی همچنین از تخصیص ۱۰ مدیر ارتباط با مشتری RM که از همکاران زبده شبکه بانکی صادرات می¬باشند برای تسهیل کار مشتریان ویژه این بانک خبر داد و گفت هر کدام از این مدیران ارتباط در یک صنعت فعالیت می¬کنند و بصورت تمام وقت در خدمت این تعداد از مشتریان بانک خواهند بود.
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در ادامه ارائه خدمات و مشاوره¬های مالی و سرویس¬های مبتنی بر it را از دیگر برنامه¬های بانکداری شرکتی برشمردند و اظهار امیدواری کردند که با راه اندازی سامانه بانکداری شرکتی در آینده¬ای نزدیک بسیاری از سرویس¬های مورد نیاز مشتریان ویژه بانکداری شرکتی در محل فعالیت مشتری با دقت و سرعت انجام خواهد شد.
رشد ۲۵ درصدی منابع مشتریان بانکداری شرکتی در ۴ ماهه نخست سال جاری از موفقیت¬های این بخش از بانک بوده که امیدواریم با کامل شدن این بخش از بعد سخت¬افزاری و نرم¬افزاری این رشد بیش از پیش افزایش یابد.
شایان ذکر است بانکداری شرکتی از مهرماه سال گذشته در چارت سازمانی بانک صادرات قرار گرفت و منابع مشتریان ویژه تخصیص یافته به این بخش از طی ۱۰ ماه گذشته مجموعاً ۳۶ درصد رشد داشته که ۲۵ درصد آن مربوط به ۴ ماه نخست امسال بوده است و مقایسه این موضوع با سایر بانکها بیانگر آن است که سهم بانک صادرات ایران از منابع مشتریان بزرگ شبکه بانکی افزایش یافته و این بانک توانسته اعتماد آنها را به خود جلب نماید.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌