۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | 15:11
کد خبر : 135120

محدودیت‌های جدید اینستاگرام برای مقابله با پیام‌های ناخواسته

محدودیت‌های جدید اینستاگرام برای مقابله با پیام‌های ناخواسته

سایت برداشت روز- شبکه اجتماعی اینستاگرام با هدف مقابله با پیام‌های ناخواسته، محدودیت‌های جدیدی را برای ارسال تصاویر و متن اعمال کرده است.

 

 

اینستاگرام برای دشوار کردن ارسال انبوه پیام به جعبه پیام مستقیم، تدابیری شامل سیاست‌های سخت گیرانه‌تر برای درخواست پیام مستقیم را اعمال کرده و ارسال پیام به کاربرانی که آنها را دنبال نمی‌کنید را به یک پیام محدود کرده است. پیش از ارسال پیام‌های بیشتر، کاربر باید درخواست مکالمه را قبول کند. درخواست‌های پیام مستقیم، اکنون به متن محدود شده است. به عبارت دیگر، ارسال کنندگان هرزنامه دیگر نمی‌توانند عکس، ویدئو یا پیام های صوتی ارسال کنند.

 

به گزارش سایت برداشت روز ، اینستاگرام آزمایش محدودیت‌های جدید برای پیام مستقیم را اواخر ژوئن آغاز کرد. این شرکت پیش از این، ابزارهایی را برای مقابله با هرزنامه به کار گرفته بود که شامل ابزار “واژه‌های مخفی” بود که پیام‌های حاوی کلیدواژه ها و ایموجی‌های ناشایست را مخفی می‌کند. چند فیلتر برای موارد کلاهبرداری و هرزنامه وجود دارد. همچنین می‌توانید در برابر افزایش درخواست‌های ارسال پیام از خود محافظت کنید؛ هرچند که این کار جلوی افزایش گاه به گاه هرزنامه را نمی گیرد.

 

اینستاگرام این اقدام را به عنوان یک اقدام ایمنی به خصوص برای زنان توصیف کرده است.

 

این اقدام در حالی روی می دهد که شرکت “متا پلتفرم” (شرکت مادر اینستاگرام)، با فشار سیاستمداران و منتقدان برای بهبود تدابیر محافظتی به خصوص برای کاربران نوجوان مواجه است. به عنوان مثال، یک لایحه سنای آمریکا، دریافت موافقت والدین کاربران نوجوانی که می‌خواهند از اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی استفاده کنند را الزامی می‌کند.

 

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، ایالت آرکانزاس آمریکا اخیرا قانونی را به اجرا گذاشته است که احراز سن کاربر را الزامی می‌کند. این اقدام علاوه بر نگرانی‌های دیرینه‌ای است که نسبت به کافی نبودن سیاست‌های ضد آزار و اذیت آنلاین برای حفاظت از برخی از گروه‌های سنی وجود دارد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌