۰۲ مرداد ۱۴۰۲ | 13:35
کد خبر : 134111

همکاری دوباره فروشگاه رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران

برای چندمین سال متوالی مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در قالب طرح شمیم حسینی، یکم مرداد ماه با حضور دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه رفاه و جمعی از مدیران بلندپایه و کارشناسان طرفین قرارداد برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه؛ با همکاری این بنگاه اقتصادی خصوصی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، ۸ درصد تخفیف ویژه برای هیئات مذهبی دارنده کارت‌های شمیم حسینی اعمال خواهد شد، همچنین در هربار خرید مبلغ پرداختی از این کارت کسر شده و باقی مانده آن مجددا قابل استفاده خواهد بود، این طرح ویژه دهه اول محرم خواهد بود.

جزئیات قرارداد همکاری رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه تهران

تهیه کالاهای اساسی مایحتاج اماکن مذهبی، تکایا، حسینه‌ها، مساجد و امامزاده‌های استان تهران در آستانه ماه محرم در جهت برگزاری آیین‌ها و مراسمات مذهبی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از جمله مفاد قرارداد همکاری رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران است.
دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه رفاه با تاکید بر اهمیت این گونه اقدامات گفت: خرسندیم که برای چندمین سال متوالی این اتفاق خوب تکرار شد، هیئاتی که از طرح شمیم حسینی استفاده می‌کنند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور و استفاده از تخفیف این طرح و تخفیف‌های موجود در فروشگاه، کالاها را تا ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت کالا تهیه نمایند.
تامین کالا به خوبی اتفاق افتاده و مشتریان و مسئولان هیئات مذهبی می‌توانند کالاهای با کیفیت مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنند تا خدمتی دیگر برای عزاداران حسینی انجام شده باشد.
در پایان از مدیران و کارشناسان اداره کل اوقاف و امور خیریه تهران نیز تشکر به عمل می‌آورم که بانی این طرح ارزشمند بودند.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ارائه طرح‌ها، تسهیلات و خدمات مختلف چه به صورت مستقیم و چه با همکاری مجموعه‌های دیگر سعی داشته تا با استفاده از ظرفیت خود یک کمک‌رسان معیشتی برای مردم شریف ایران باشد و در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز همانند سایر زمینه‌ها الگو باشد.
امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌