۱۱ تیر ۱۳۹۹ | 20:33
کد خبر : 13304

رکورد شکنی غول سیمانی با ۴.۵ میلیون مشارکت کننده در عرضه اولیه

سیتا با مشارکت 4.5 میلیون نفر در عرضه اولیه تمام رکوردهای پیشین را شکست. در حالی که آخرین رکورد مشارکت در عرضه اولیه پیش از سیتا به 3 میلیون و 72 هزار نفر می رسید، سیتا با رشد 50 درصدی موفق به کسب اعتماد 4.5 میلیون نفر شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی سیمان تامین امروز چهارشنبه مورخ ۱۱ /۰۴ / ۱۳۹۹ تعداد ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت “سرمایه گذاری سیمان تامین” با نماد” سیتا” به روش ثبت سفارش در بورس تهران عرضه اولیه و کشف قیمت شد. امروز چهارشنبه مورخ ۱۱ /۰۴ / ۱۳۹۹ طی مراسمی که به صورت آنلاین در فضای مجازی و آپارات رسمی بورس تهران پخش شد، تعداد ۱ میلیاردو ۳۲۰میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و ۳۳۰ میلیون سهم جهت عرضه به صندوق های سرمایه گذاری در روز شنبه مورخ ۱۴ / ۰۴ / ۱۳۹۹، جمعا معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین” با نماد” سیتا”” به قیمت هر سهم ۱۵۷۵۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد. همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران تعداد شرکت های فعال در بورس به ۳۳۷ شرکت رسید و به ارزش بازار ۱۷۳ هزارو ۲۵۰ میلیارد ریال افزوده شد. لازم به ذکر است شرکت “سرمایه گذاری سیمان تامین” با نماد” سیتا” با ثبت بیش از ۴میلیون و ۴۸۰ هزار کد معاملاتی رکورد تخصیص عرضه اولیه را به خود اختصاص داد و حداکثر حدود تعداد ۶۴۰ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت. یادآوری می شود با توجه به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی مبنی بر اهمیت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و در راستای حفظ بهداشت و تندرستی همگانی و صیانت از سلامت شهروندان و اصحاب رسانه، مراسم عرضه اولیه سهام شرکت “سرمایه گذاری سیمان تامین” با نماد” سیتا”، با عنایت به زیرساخت الکترونیکی بازارسرمایه به صورت مجازی برگزار و پخش گردید.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا