۱۹ تیر ۱۴۰۲ | 17:10
کد خبر : 132380

دکتر زمان‌پور در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی جم:

PDH/PP یک پروژه استراتژیک است

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی جم با حضور دکتر زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی، اعضای هیأت مدیره، سهامداران و بازرس قانونی شرکت برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی؛ در این مجمع که روز چهارشنبه ۱۴ تیر در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ صورت‌های مالی منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ مورد تأیید مجمع قرار گرفت.

بنا بر این گزارش؛ جلسه مجمع که با قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش کلیپی از دستاوردها و اقدامات این شرکت برای حاضرین آغاز شده بود، با اعلام حضور ۸۱/۹ درصد از صاحبان سهام، به رسمیت شناخته شد.

در ابتدای جلسه دکتر زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان رئیس مجمع گفت: پتروشیمی جم در سال گذشته با همت و درایت مدیران و کارکنان خود، اقدامات ارزنده‌ایی را انجام داده است که آثار و برکات آن برای کل کشور می‌باشد.

دکتر زمان‌پور در ادامه گفت: یکی از پروژه‌های استراتژیک پتروشیمی جم، پروژه PDH/PP است که آغاز عملیات اجرایی آن با حضور وزیر محترم نفت صورت گرفت و به لطف خداوند درخصوص تثبیت موقعیت زمین و تأمین منابع مالی این پروژه نیز اقدامات نهایی و مثبتی شکل گرفته است.

در ادامه مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم به عنوان دبیر مجمع گفت: در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار به بازارهای هند و سوریه راه پیدا کردیم و در بازار هند موفق به فروش ۸۵ هزار تن از محصولات پلیمری شدیم و هدف امسال ما نیز ورود به بازار آفریقا است.​

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌