۱۷ تیر ۱۴۰۲ | 19:59
کد خبر : 132142

تاکید استاندار خراسان شمالی در همایش تانا صنعت؛

لوله گستر اسفراین: رفع مشکلات تامین انرژی صنایع با کمک شرکتهای دانش بنیان

سومین رویداد تانا و نخستین رویداد تانا صنعت در استان با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، پارک علم و فناوری و سپاه جوادالائمه(ع) استان به میزبانی شرکت لوله‌گستر اسفراین و با حضور مجتمع صنعتی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت لوله‌گستر اسفراین، در این همایش که با حضور معاون صنایع پیشرفته و انرژِی های کلان سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران، مشاور معاون فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار خراسان‌شمالی، مدیران کل ادارات استان و جمعی ازمدیران شهرستان و صاحبان صنایع برگزار شد.

استاندار خراسان شمالی در این همایش با اشاره به اهمیت اکوسیستم دانش بنیان و نوآوری ، گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت‌های استان باید میزان تولیدات و تصمیماتی که در این خصوص گرفتهمی‌شود مورد توجه قرار گیرد؛ شرکت‌های دانش بنیان با خلاقیت و نوآوری خود سبب می‌شوند صنعتی به رکود و توقف نرسد و حالا برای تامین انرژی صنایع باید پیشنهادات کارساز و تاثیر گذار خود را بیان کنند.

وی ابراز امیدواری کرد این همایش جرقه و روزنه امیدی باشد تا به این موضوع به صورت کلی توجه شود و تانا لغت نهادینه ای برای تمامیشرکت‌های دانش بنیان باشد، همان طوری که تاکید و سفارش مقام معظم رهبری برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بارها در سخنرانیهایشان گواه این موضوع بود که این پیشرفت در دراز مدت باعث قطع وابستگی به بیگانگان خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید به معنای واقعی در مورد تانای صنعت در استان اقدام کرد و خوشبختانه گام های اساسی به همت شرکت های صنعتی ایناستان نظیر لوله گستر اسفراین برداشته شده است که قابل تحسین و تقدیر است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌