۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | 20:32
کد خبر : 130002

محمدرضا علمدار یزدی مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران - یزد؛

امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای برای افزایش دوره‌های آموزشی

مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد از امضای تفاهم نامه همکاری این مرکز به نمایندگی از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد برای برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش برداشت روز، مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد از امضای تفاهم نامه همکاری این مرکز به نمایندگی از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد برای برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد، محمدرضا علمدار یزدی در دیدار با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در خصوص امضای تفاهم نامه همکاری با ایمیدرو در خصوص برگزاری بیش از ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش در قالب مسئولیت های اجتماعی گفت‌وگو کرد.

علمدار یزدی با بیان اینکه این دوره ها از سری دوره های آموزشی، با هدف تحقق نقشه راه معدن و ایجاد اشتغال پایدار در کشور است، تاکید کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی به جهت توسعه مهارت های فردی و اشتغال‌آفرینی در استان یزد و مناطق کمتر توسعه یافته کشور، تعریف و تدوین شده که توسط مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد، به صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود.

وی همچنین مطرح کرد: در دو سال اخیر در مجموع بیش از ۶۲ هزار نفر ساعت آموزش با عناوین کارور دستگاه حفاری، کارور آتشکاری در معدن و گوهر تراشی، در مرکز برگزار شده است.

مدیر مرکز تحقیقات یزد تاکید کرد: در پایان برگزاری این دوره‌های آموزشی علاوه بر صدور گواهی معتبر فنی و حرفه‌ای، معرفی نامه‌ای جهت ورود کارآموزان به بازار کار نیز صادر شده است.

وی در پایان بیان کرد: مرکز آموزش بین کارگاهی مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد از سال ۱۳۹۶ با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شروع به فعالیت آموزشی در حوزه معدن و صنایع معدنی کرد و تاکنون دوره های متنوعی را با رویکرد کارآفرینی و تقویت دانش فنی کارآموزان برگزار کرده است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌