۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | 22:48
کد خبر : 129829

فروشگاه رفاه، مرجع توزیع کالاهای تخفیفی و تنظیم بازار

فروشگاه رفاه در ماه‌های اخیر با ارائه کالاهای پرتخفیف و تنظیم بازار توانسته به عنوان یک بازوی توانمند در امر توزیع و ارائه کالاهای مرغوب و با کیفیت به خانواده‌‌های ایرانی، کاملا موفق و شایسته ظاهر شود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ این بنگاه‌ اقتصادی خصوصی با زیرساختی قدرتمند و وسیع در سراسر کشور دسترسی به کالاها را حتی در روستاها و مناطق مرزی میسر می‌سازد، همچنین سیستم توزیع پیشرفته فروشگاه رفاه شامل وسایل حمل و نقل مناسب و مدرن، سامانه‌های جامع مدیریت موجودی و سیستم‌های هوشمند، این امکان را به فروشگاه می‌دهد تا به طور بهینه کالاها را تأمین کرده و در کمترین زمان ممکن به شعب دیگر خود توزیع نماید.

همین موضوع موجب این شده تا دولت از ظرفیت این بنگاه اقتصادی خصوصی برای عرضه کالاهای اساسی و تنظیم بازار استفاده نماید.

اما عملکرد فروشگاه رفاه در این زمینه تا حدی مطلوب و مفید بوده که توانسته از سال گذشته تا کنون بیش از ۸۰ عدد تندیس و لوح تقدیر در بحث توزیع بهینه، شفاف و البته قدرتمند را از ارگان‌های مختلفی همچون: جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت،اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، معاونت توسعه صنایع کشاورزی، اداره غله و خدمات بازرگانی، استانداری‌ها، فرمانداری‌‌ها، اداره دامپزشکی،اداره هماهنگی امور اقتصادی،شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، اداره کمیته امداد امام خمینی، اداره کل پشتیبانی و امور دام، اتاق اصناف،سازمان تعزیرات حکومتی، اداره امور اجتماعی و فرهنگی، اداره امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی و … دریافت نماید.

فروشگاه رفاه همواره میزبان ناظرین و مسئولان و همچنین مشتریان مشتاق بوده است تا شفافیت در عملکرد این بنگاه اقتصادی کاملا ایرانی بر همگان واضح مبرهن باشد.

همچنین فروشگاه رفاه با برگزاری جشنواره‌های متفاوت، یک خرید دلچسب با کالاهای پرتخفیف و جوایز همیشگی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در انتها بهترین تندیس و لوح افتخار برای فروشگاه رفاه، اعتماد مردم شریف ایران به این سازمان است تا جایی که با ورود به سال ۱۴۰۲ تعداد اعضای باشگاه مشتریان رفاه از عدد بیست میلیون نفر عبور کرد تا به رویای ارائه تجربه یک خرید خوشایند و دلچسب برای هر ایرانی نزدیک و نزدیک‌تر شود.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌