۰۹ تیر ۱۳۹۹ | 19:33
کد خبر : 12958

مدنی فر: تولید گندله سناباد ۱۲ درصد بیش از ظرفیت اسمی طی ۴۵ روز

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، از رشد تولید روزانه این شرکت خبر داد. محمد مدنی فر تصریح کرد: تولید روزانه این شرکت به 9 هزار و 375 تن گندله رسیده است. وی افزود: این میزان تولید در حالی به ثبت رسیده است و ادامه دارد که 45 روز از راه اندازی گندله سازی سناباد می گذرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمد مدنی فر که در آستانه روز صنعت و معدن سخن می گفت، افزود: این افزایش تولید گندله در حالی به دست آمده است که شروع تولید آزمایشی گندله سازی سناباد، ۲۳ اردیبهشت امسال انجام و در ۲۲ خرداد افتتاح شد.

وی گفت: تولید اسمی کارخانه گندله، ۸ هزار و ۳۰۰ تن در روز است و برنامه روزانه تولید برای تولید حدود ۷ هزار تن گندله هدفگذاری شده بود که خوشبختانه ۱۲ درصد فراتر از ظرفیت اسمی عمل کردیم.

طراحی، مهندسی و اجرای کارخانه گندله سازی سناباد، توسط متخصصان ایرانی انجام شده است و بیش از ۵۰ درصد تجهیزات کارخانه فوق به لحاظ وزنی، ساخت داخل است.

این کارخانه خرداد امسال با فرمان رئیس جمهور و با حضور سرپرست صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در منطقه معدنی “سنگان” استان خراسان رضوی- شهرستان خواف- افتتاح شد.

لباسکار صنعتی کسا