۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | 11:56
کد خبر : 128760

مشخصات گوشی موتورلا ریزر ۴۰ معمولی؛ تاشو خوش‌قیمت

مشخصات گوشی موتورلا ریزر ۴۰ معمولی؛ تاشو خوش‌قیمت

به گزارش سایت رسمی برداشت روز،محصول جدید موتورولا یعنی گوشی ریزر ۴۰، به یک نمایشگر اصلی تاشو با اندازه ۶.۹ اینچ مجهز شده است. این نمایشگر که از نوع اولد LTPO است از دوربین سلفی در یک حفره که در مرکز بخش بالایی جای گرفته میزبانی می‌کند. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی فول اچ دی پلاس است و از این نظر تفاوتی با نسخه اولترا ندارد. نرخ نوسازی این پنل ۱۴۴ هرتز است و شاهد پشتیبانی از ویژگی‌هایی مانند اچ دی آر ۱۰ پلاس و رنگ‌های ده بیتی هستیم.
نکته قابل توجه درباره این مدل مجهز بودنش به یک نمایشگر ثانویه کوچک است. این نمایشگر نمی‌تواند خیلی کاربردی باشد اما در مواردی مثل مشاهده ساعت یا نوتیفیکشن‌ها به درد می‌خورد. این نمایشگر کوچک ۱.۵ اینچی در کنار ماژول دوربین این گوشی جای گرفته است و طراحی مانند گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ دارند.

دوربین گوشی جدید تاشو موتورلا دوگانه است و خبری از لنز ماکرو یا حسگر عمق نیست اما می‌تواند برای بسیاری از کاربران مناسب باشد. حسگر اصلی دوربین گوشی موتورولا ریزر ۴۰ دارای رزولوشن ۶۴ مگاپیسکل است. در کنار این حسگر نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز اولترا واید قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی تاشو هم با توجه به رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی‌اش می‌تواند برای تماس‌های تصویری گزینه‌ای مناسب باشد.

در زمینه صوتی هم شاهد مشخصات خوبی هستیم که این گوشی را به گزینه‌ای مناسب برای ادیوفیل‌ها تبدیل می‌کند. دو اسپیکر استریو در این گوشی وجود دارند گوشی Motorola Razr 40 می‌تواند با ویژگی‌های دالبی اتموس و اسنپدراگون ساند، برای تماشای فیلم یک گزینه خوبی باشد.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ