۰۷ خرداد ۱۴۰۲ | 11:38
کد خبر : 128103

قیمت پلی استیشن ۵ پرو، کابوس گیمرها خواهد بود

اگر منتظر کنسول پلی استیشن ۵ پرو هستید، بهتر است بدانید قیمت این کنسول می‌تواند شما به صورت کامل ناامید کند. سونی می‌خواهد کنسول میان‌نسلی خود را با قیمتی نجومی عرضه کند و دلایلی هم برای این افزایش قیمت دارد که ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

به گزارش سایت رسمی برداشت روز،خرید کنسول‌های بازی‌ برای بسیاری از ما ایرانی‌ها به یک رویا تبدیل شده اما قیمت پلی استیشن ۵ پرو سونی، می‌تواند این رویا را به یک کابوس ترسناک تبدیل کند! قیمت پی اس ۵ پرو به صورت غیررسمی فاش شده است و نشان می‌دهد سونی نقشه‌های ترسناکی برای گیمرها دارد.

شایعات مربوط به کنسول پلی استیشن ۵ پرو ماه‌ها است در حال انتشار هستند. سونی هیچ حرفی درباره این کنسول نزده و حتی از تولید آن هم مطمئن نیستیم. هیچ کس اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این کنسول را در حال حاضر نمی‌داند اما شایعاتی که در حال انتشار هستند، اطلاعات جالبی درباره این کنسول با ما به اشتراک می‌گذارند. آخرین شایعات منتشر شده، مربوط به قیمت پلی استیشن ۵ پرو است.

 

انتشار اطلاعاتی غیررسمی درباره قیمت این کنسول باعث شده طرفداران سونی تا حدی عصبانی شوند. سونی دیر یا زود پی اس فایو پرو را عرضه می‌کند و بدون شک شاهد افزایش قیمتی بزرگ در مقایسه با پلی استیشن ۵ خواهیم بود.

 

قیمت پلی استیشن ۵ پرو؛ منتظر یکی از گران‌ترین کنسول‌های سونی باشید!

آن طور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند، کنسول سونی چیزی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ یورو قیمت خواهد داشت. این یعنی اگر قیمت یورو و دلار بالا نرود و فروشندگان کنسول تصمیم بگیرند به صورت ناگهانی باانصاف شوند، یک گیمر ایرانی برای خرید پی اس فایو پرو باید چیزی بین ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان پرداخت کند.

البته پلی استیشن ۵ معمولی هم در حال حاضر با قیمتی بیش از ۲۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد و در حالت واقع‌بینانه، قیمت احتمالی پلی استیشن ۵ پرو بیشتر از عدد اعلام شده خواهد بود. این کنسول از نظر مشخصات فنی قطعا پیشرفته‌تر از پی اس ۵ معمولی خواهد بود اما این قیمت برای یک کنسول بازی که عمری کمتر از پی اس ۵ معمولی خواهد داشت، حتی برای گیمرهایی که نباید نگران قیمت دلار باشند هم یک کابوس است!

 

کنسول پلی استیشن ۵ پرو سونی در سال ۲۰۲۴ میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. گفته می‌شود پردازنده گرافیکی این کنسول AMD RDNA 3 GPU خواهد بود و احتمالا Zen 4 قلب تپنده این کنسول ژاپنی باشد. ری تریسینگ تا ۲.۵ سریع‌تر از پی اس ۵ و کنسول حدود برابر سریع‌‌تر از نسلی فعلی است.

 

آیا با قیمت های اعلام شده، توان خرید کنسول پلی استیشن ۵ پرو سونی را دارید؟ نظرات خود را درباره قیمت بالای این کنسول نسل نهمی با ما و کاربران سایت رسمی برداشت روز به اشتراک بگذارید.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌