۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | 20:36
کد خبر : 127844

گرگان ؛ مقصد هجدهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ، دوم خرداد ماه به استان گلستان سفر کرد.

به گزارش برداشت روز، مهدی قمصریان و هیأت همراه در این سفر با تعدادی از مقامات استانی دیدار و از شعبه صندوق در بازدید کردند.

وی با مقاماتی از جمله حیدر آسیایی “رییس کل دادگستری”، محمود اسپانلو “دادستان مرکز استان”، فرزاد تاجره “جانشین فرمانده انتظامی”، محمود شهرکی “رییس پلیس راه”، عباس مهاجر بسطامی “رییس پلیس راهور” دیدار و گفتگو کرد.

مباحث مورد گفتگو در دیدارها، بررسی وضعیت موجود در استان و برنامه ریزی برای افزایش همکاری‌ها برای بهبود عملکرد بین صندوق و سازمان های مرتبط در سطح استان بود.

بازدید از شعبه صندوق در گرگان بخشی از برنامه قمصریان و هیات همراه بود. وی در بازدید از شعبه، ضمن گفت‌وگو و بررسی عملکرد شعبه و قدردانی از فعالیت‌های متعهدانه همکاران، بر ضرورت تسریع در بررسی و تکمیل پرونده‌ها تاکید کرد.

ملاقات با مراجعین و خانواده شهید مدافع حرم احسان حاجی حتم‌لو و مصاحبه با صدا و سیمای استان نیز بخشی از برنامه های مدیرعامل صندوق در سفر به گرگان بود.

مهدی قمصریان و همراهان در ادامه سفر با حضور در منزل همکار جوان ارجمند مرحوم “امین عظیمی” در شهر گنبدکاووس ، با خانواده داغدار ایشان ابراز همدردی کردند.

لباسکار صنعتی کسا