۰۱ خرداد ۱۴۰۲ | 13:57
کد خبر : 127498

گوشی اندروید با بالاترین عمر باطری

قسمت هشتم اوکیتل WP19

به گزارش سایت رسمی برداشت روز،صدرنشین لیست گوشی های اندرویدی با بالاترین عمر باتری نیز Oukitel WP19 است که به یک باتری حجیم ۲۱ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی تنها ۴۵۰ دلار قیمت داشته و قادر است انرژی لازم برای انجام ۳۶ ساعت بازی ویدیویی پیوسته، ۱۲۳ ساعت گوش دادن به موزیک و ۱۲۲ ساعت برقراری تماس‌های ویدیویی را تامین کند.

علاوه بر این، Oukitel همچنین تایید کرده که گوشی WP19 در حالت استندبای می‌تواند با هر بار شارژ، ۲۲۵۲ ساعت ( معادل ۹۳ روز) دوام آورده و رکوردی بسیار عالی را به نام خود ثبت کند.

در کنار این قابلیت‌های فوق‌العاده باتری، گوشی اوکیتل همچنین موفق به کسب استانداردهای IP69K برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار، IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و MIL-STD-810H برای مقاومت در برابر سقوط شده است.

در قسمت پشت این گوشی شاهد حضور یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دید در شب هستیم و دوربین سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی است.

علاوه بر این، WP19 از تراشه‌های هشت هسته‌ای قدرتمند هلیو G95 بهره برده و ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد. همچنین صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی IPS LCD آن نیز دیگر قابلیت درخور توجه آن به شمار می‌رود.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ