۰۷ تیر ۱۳۹۹ | 21:44
کد خبر : 12723

وجهه خدمت به مردم در بانک مسکن متجلی است

مرتضی ناصری مدیر شعب استان خراسان شمالی از آمادگی بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت واحد های مسکونی به شرکت تعاونی مسکن کارکنان دادگستری خبر داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از هیبنا ، مرتضی ناصری مدیر شعب استان خراسان شمالی که به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه با حجت الاسلام اسدالله جعفری مدیر کل دادگستری استان دیداری داشت؛ ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به مدیران وکارکنان دستگاه قضا، از آمادگی بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت واحد های مسکونی به شرکت تعاونی مسکن کارکنان دادگستری خبر داد.

ناصری در ابتدای این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر از تلاش ها و فعالیت های دستگاه قضایی در جهت تامین امنیت، گسترش عدالت و بازگشت اموال بیت المال در پرونده های اقتصادی تقدیر و تشکر کرد.
ناصری در ادامه با اشاره به تخصص بانک مسکن در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن، گفت: بانک مسکن با داشتن بیش از ۸۰ سال تجربه و تخصص در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن، آمادگی لازم برای همکاری و تعامل با تعاونی مسکن کارکنان دادگستری استان، جهت ساخت واحد های مسکونی را دارد. وی در ادامه در خصوص تسریع در روند رسیدگی به پرونده بدهکاران دانه درشت بانکی نیز پیشنهاداتی ارائه کرد.
جعفری مدیر کل دادگستری استان خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی بانک مسکن برای خانه دار کردن کارکنان دادگستری گفت: وجهه خدمت به مردم در بانک مسکن متجلی است. بانک مسکن با پرداخت تسهیلات کم بهره و دوره بازپرداخت طولانی در حوزه مسکن نقش ارزشمندی در خدمت به مردم ایفا کرده است که آثار و برکاتش در جامعه مشهود است.
مدیر کل دادگستری استان خراسان شمالی در این جلسه از تخصصی کردن شعب ویژه رسیدگی به شکایات اقتصادی و … به عنوان راهکارهای دستگاه قضایی جهت تسریع در رسیدگی به پرونده های اقتصادی خبر داد.

لباسکار صنعتی کسا