۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 13:54
کد خبر : 127190

۸ گوشی اندروید با بالاترین عمر باطری

قسمت ششم تی سی ال ۳۰ وی

به گزارش برداشت روز، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی TCL 30V قادر است در مد استندبای شارژدهی نه روزه داشته باشد. این گوشی ۳۰۰ دلاری همچنین با هر بار شارژ امکان شارژدهی سی ساعته در صورت برقراری تماس صوتی و ۲۴ ساعته در استفاده ترکیبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

TCL البته به‌طور دقیق منظور خود از استفاده ترکیبی را مشخص نکرده؛ بنابراین به‌طور دقیق معلوم نیست این اطلاعات تا چه حد صحت دارند.

در کنار این شارژدهی بالا، گوشی ۳۰ V تی سی ال با بهره‌گیری از شارژ ۱۸ واتی خود قادر است در کمتر از دو ساعت به‌طور کامل شارژ شود.

این محصول همچنین به قابلیت شارژ معکوس هم مجهز است و می‌توان به کمک آن گوشی دیگر افراد را هم شارژ کرد.

TCL 30 V از تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ بهره برده و چهار گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد. بعلاوه، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ال سی دی این گوشی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و و تکنولوژی NEXTVISION تضمین‌کننده نمایش باکیفیت و روان تصاویر در حین استریم کردن ویدیو یا انجام بازی‌های ویدیویی است.

این محصول به اندروید ۱۱ مجهز است و از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت یا دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی، هر دو می‌توانند برای احراز هویت بیومتری مورد استفاده قرار گیرند.

ماژول دوربین پشت این گوشی نیز متشکل از یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی AI، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود.

لباسکار صنعتی کسا