۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 20:29
کد خبر : 126990

فولاد سنگان

پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.

به گزارش برداشت روز،

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی عامل مهم در ارزش آفرینی هر سازمانی است به گونه ای که موفقیت, سازمان نیازمند روابط عمومی توانمند و خلاقی است تا با ایفای نقشی اثرگذار، به موقع، صحیح و خلاقانه در ارائه دستاوردهای آن مجموعه، ضمن کمک به ساخت و ارتقای برند سازمانی، تصویری مثبت و امیدبخش از سازمان مربوطه به ذینفعان و جامعه نشان دهد. لازمه چنین امری نخست گام برداشتن در مسیر فکری و فرهنگی و همزیستی با نهاد مهم و پرنفوذ رسانه و دوم دانش افزایی مداوم در حوزه های مختلف است. عصر حاضر به دلیل وقوع انقلاب چهارم صنعتی ضرورت این کسب دانش و مجهز شدن به ابزارها و دانش نوین ارتباطی و شناختی را بیش از پیش ضروری می کند. از طرفی حرکت در این مسیر نیازمند عزم راسخ و عشق وافر است تا با همت و مسئولیت پذیری با روحیه جهادی به تبیین فکر و دستاوردهای مختلف پرداخت.

۲۷ اردیبهشت بهانه ای است برای قدردانی از فعالان عرصه ارتباطات و رسانه که همواره با تلاش خستگی ناپذیر و با رویکردی تعاملی و فرهنگی به پیشبرد اهداف سازمانی و در سطحی کلان تر، تنویر افکار جامعه گام برمی دارند.

روز ۲۷ اردیبهشت و آغاز هفته روابط عمومی را خدمت همکاران محترم واحد روابط عمومی و همه فعالان این حوزه تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان مزید توفیقات برای این عزیزان و خانواده های محترمشان مسئلت می نمایم.

علی امرایی

لباسکار صنعتی کسا