۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 11:46
کد خبر : 126689

۸ گوشی اندروید با بالاترین عمر باطری

قسمت دوم گلکسی اس ۲۳ اولترا

به گزارش سایت رسمی برداشت روز،گلکسی اس ۲۳ اولترا بدون شک بهترین گوشی سامسونگ تا به امروز است. علاوه بر قابلیت‌های منحصربفردی که این گوشی دارد، عمر باتری فوق‌العاده این گوشی نیز زبانزد خاص و عام است.

 

پرچمدار سامسونگ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که به ادعای خود سامسونگ قادر است ۲۵ ساعت گشت و گذار در اینترنت از طریق وای فای، ۲۶ ساعت پخش بی وقفه ویدیو، ۴۹ ساعت صحبت کردن با تلفن و ۱۰۰ ساعت گوش دادن به موسیقی را تضمین کند.

 

گلکسی اس ۲۳ اولترا از یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی از نوع Infinity-O و با رزولوشن ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسلی بهره می‌برد. پانل به کار رفته در این صفحه نمایش از نوع امولد ۲X است.

 

این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام بهره برده و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

 

دوربین پشت Galaxy S23 Ultra متشکل از یک حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی این گوشی پرچمدار هم ۱۲ مگاپیسلی خواهد بود.

 

به‌طور کلی عمر باتری این پرچمدار سامسونگ با در نظر گرفتن مصرف بالای اپلیکیشن‌های متعدد پس‌زمینه، فوق‌العاده ارزیابی می‌شود. به این ترتیب حتی اگر در طول روز از این پرچمدار برای انجام فعالیت‌های سنگین یا بازی هم استفاده کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید در پایان شب، قدری از شارژ باتری باقی مانده باشد.

لباسکار صنعتی کسا