۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 12:28
کد خبر : 126296

اوپو F23 5G ؛ مشخصات فنی، تصاویر و قیمت خود را لو داد

اوپو F23 5G ؛ مشخصات فنی، تصاویر و قیمت خود را لو داد.

به‌زودی گوشی اوپو اف ۲۳ فایوجی – OPPO F23 5G جایگزین اوپو F21 5G در بازار موبایل می‌شود؛ به همین مناسبت، فهرست کاملی از مشخصات فنی آن را سایت رسمی برداشت روز برای شما فراهم کرده است.

یک بلاگر هندی؛ تصاویر، مشخصات فنی و قیمت گوشی اوپو F23 5G را در آستانه ورود به بازار، فاش کرد. او در توییتر، مدعی قیمت زیر ۳۰ هزار روپیه‌ای گوشی (کمتر از ۳۶۵ دلار) و وجود چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ در آن شده است.

 

 

 

مشخصات اوپو F23 5G

انتظار می‌رود این یک موبایل ۶.۷۲ اینچی با پنل آمولد فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. وزن گوشی، ۱۹۲ گرم و ضخامت آن، ۸.۲ میلی‌متر توصیف شده است.

 

گفته می‌شود تراشه ۵G اسنپدراگون ۶۹۵ در اوپو اف ۲۳، با رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ همراه خواهد بود؛ اما هیچ بعید نیست نسخه‌هایی با ترکیب حافظه متفاوت هم وجود داشته باشند. همچنین تا سقف ۵ گیگابایت، رم مجازی به ظرفیت اصلی آن اضافه می‌شود.

شارژر ۳۰۰ واتی اوپو، گوشی شما را ۵ دقیقه‌ای شارژ می‌کند!

از مشخصات اپتیک احتمالی، باید به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت؛ و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کنیم. حتی قابلیت زوم ۴۰ برابر هم به دوربین‌های عقب، نسبت داده شده است.

 

گوشی جدید اوپو، می‌تواند یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات داشته باشد. برخورداری از سیستم عامل اندروید ۱۳، دو شیار سیم‌کارت و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، دیگر ویژگی‌های قابل ذکر آن محسوب می‌شوند.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ