۰۷ تیر ۱۳۹۹ | 20:55
کد خبر : 12621

بازدید مجمع نمایندگان استان کرمان از آسایشگاه بچه های حاج قاسم

صبح روز پنجشنبه مورخ ه تیرماه ۹۹ رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه آقایان علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت گهرزمین، یدلله موحد رئیس کل دادگستری استان، دادخدا سالاری دادستان کرمان، احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین از آسایشگاه جانبازان این شرکت که به نام بچه های حاج قاسم نامگذاری شده است بازدید و با جانبازان قطع نخاعی دیدار کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین؛ صبح روز پنجشنبه مورخ ه تیرماه ۹۹ رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه آقایان علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت گهرزمین، یدلله موحد رئیس کل دادگستری استان، دادخدا سالاری دادستان کرمان، احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین از آسایشگاه جانبازان این شرکت که به نام بچه های حاج قاسم نامگذاری شده است بازدید و با جانبازان قطع نخاعی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تشکر از مقامات قضایی استان در این جلسه عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که در جمع بچه های حاج قاسم هستیم و امید است بتوانیم مکتب این شهید بزرگوار را نهادینه کنیم.

وی از مجمع نمایندگان استان خواست همانطور که سردار سلیمانی به استان کرمان و ایثارگران این استان عنایت و توجه ویژه ای داشتند ضروریست این مجمع پیگیری های لازم را نسبت به تشکیل مکتب حاج قاسم با محوریت استان کرمان انجام دهد و در تبلیغ سیره و منش ایشان تلاش نماید.

پوریانی با اشاره به مجموعه بچه های حاج قاسم افزود: این آسایشگاه با همت و تلاش همگی ساخته شده است و درصدد هستیم که این مجموعه را توسعه دهیم. تاکنون ۱۰ عدد ویلچر موتوردار برای جانبازان این مجموعه خریداری شده است.

پوریانی ادامه داد: در واقع، استان کرمان دارای پتانسیل های خوبی هست و ما می توانیم با یک وحدت ملی شاهد تحولات بسیار خوبی در سطح استان باشیم.

شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی و همچنین تقدیر و تشکر از این اقدام قابل تحسین شرکت سنگ آهن گهرزمین گفت: اگر تمام استان دیدگاه و روحیه آقای پوریانی را داشتند خیلی از مشکلات حل و فصل می شد.

حسن پور اظهار داشت: اگر می خواهیم مشکلات خانواده معزز شهداء و ایثارگران و مردم انقلابی حل شود باید از ظرفیت های استان به خوبی استفاده شود.

 

محمدرضا پورابراهیمی دیگر عضو مجمع نمایندگان استان خاطر نشان کرد: ساخت آسایشگاه جانبازان توسط شرکت سنگ آهن گهرزمین بسیار پسندیده است و ان شاء الله در تلاش هستیم که مشکل این عزیزان حل و فصل شود.

 

در ادامه، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه دستگاه قضا حامی خانواده معزز شهدا و ایثارگران است عنوان کرد: امیدواریم با همت همه و حمایت دستگاه قضا، این مشکلات حل شود.

 

احمد گروهی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: رفتار ایثارگران که خود را خالصانه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری است. وی خاطرنشان کرد امیدواریم با تلاش و کوشش، معضل بیکاری خانواده های این عزیزان حل شود.

 

در ادامه این جلسه چند تن از جانبازان دوران دفاع مقدس مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

لباسکار صنعتی کسا