۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 14:00
کد خبر : 126191

گوشی‌های جذاب شیائومی پوکو F5 و F5 پرو معرفی شدند

به گزارش سایت رسمی برداشت روز،در فاصله یک روز باقی مانده به رونمایی رسمی از دو گوشی پوکو F5 و اف 5 پرو، وبسایت اماراتی Poco تمام اطلاعات فنی و مشخصات ظاهری این دو را منتشر کرد!

در حالی که قرار است رونمایی رسمی از دو گوشی پوکو F5 و اف ۵ پرو فردا انجام شود، شعبه امارات کمپانی پوکو یک روز زودتر در وبسایت رسمی خود این دو گوشی را معرفی کرد.

به این ترتیب اکنون تمامی مشخصات فنی و جزئیات طراحی این دو گوشی در اختیارمان قرار دارد و تنها مورد نامشخص در خصوص آن‌ها، قیمت است که قطعا فردا مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

پوکو F5 پرو؛ پرچمداری جالب از شیائومی
گوشی Poco F5 Pro مدل قدرتمندتر از سری اف ۵ است که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و در سه ظرفیت مختلف حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

این گوشی همان‌طور که پیش‌تر هم بارها اشاره شده، مدل جهانی گوشی ردمی K60 خواهد بود که به سرویس‌های گوگل مجهز بوده و باتری کوچک‌تری دارد.

 

بر همین اساس طراحی گوشی کاملا شبیه به پرچمدار سال گذشته ردمی خواهد بود.

صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد پوکو F5 پرو رزولوشن WQHD+، یعنی ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، داشته و چگالی ۵۲۶ پیکسل بر اینچ را ارائه خواهد داد. این رقم، بالاترین چگالی صفحه نمایش در میان تمامی گوشی‌های پوکو تا به امروز بوده است.

پانل به کار رفته در این صفحه نمایش همچنین نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را ارائه داده و نرخ نمونه‌برداری تاچ آن نیز ۴۸۰ هرتز است.

علاوه بر این، حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته و لایه محافظ گوریلا گلس ۵ مسئولیت حفاظت از نمایشگر را بر عهده دارد.

در قسمت پشت این گوشی پرچمدار پوکو شاهد حضور یک ماژول دوربین سه‌گانه هستیم. حسگر اصلی این دوربین، ۶۴ مگاپیکسلی و از نوع Omnivision OV64B بوده و دیافراگم آن f/1.8 است. بر روی این حسگر همچنین لنز ۶P به کار رفته است.

پوکو F5 پرو یک سورپرایز ناامید کننده دارد

در کنار این دوربین اصلی شاهد تعبیه یک حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه در کنار یک ماژول دو مگاپیکسلی ماکرو خواهیم بود.

سیستم دوربین این پرچمدار از ترکیب لرزشگیرهای اپتیکی (OIS) و الکترونیکی (EIS) استفاده می‌کند. این سیستم پیش‌تر بر روی کمتر محصولی از برند Poco قرار داشته و همین امر، گوشی جدید این برند را به محصولی جذاب برای علاقمندان به عکسبرداری تبدیل می‌کند.

در این میان، دوربین سلفی Poco F5 Pro هم ۱۶ مگاپیکسلی است؛ با این حال تنها قادر به ضبط ویدیوهای با رزولوشن ۱۰۸۰p است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌