۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 20:57
کد خبر : 125985

جلسه راهبردی مدیرعامل فولاد اقلید با نماینده مردم اقلید در مجلس

مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس در جلسه با دکتر صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی که به‌منظور رفع موانع موجود و تسریع در روند پیشرفت پروژه آهن اسفنجی برگزار شد، به ارائه آخرین گزارش‌های پیشرفت پروژه پرداخت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت، مهندس رضا شریفی ابتدا با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت برق زمان ساخت و موفقیت‌های حاصل‌شده در خصوص برق زمان بهره‌برداری، گفت: برق زمان ساخت با حمایت‌های حضرتعالی و همت مدیران شرکت برق شهرستان به سرانجام رسید.

مدیرعامل فولاد اقلید پارس در خصوص برق زمان بهره‌برداری نیز ضمن اشاره به حمایت‌های دکتر ایمانیه استاندار فارس، افزود: با توافقی که در جلسه با رئیس شرکت برق منطقه‌ای استان جناب آقای مهندس حقیقی نیز حاصل گردید، برق زمان بهره‌برداری تأمین خواهد شد.

دکتر صالحی نیز با اشاره به اهمیت پروژه آهن اسفنجی اقلید در رشد و توسعه اقتصادی منطقه، هفته کار و کارگر را تبریک گفت و افزود: این پروژه با ثروت آفرینی، گسترش عدالت اجتماعی و اشتغال‌زایی، آینده بهتری را برای جوانان منطقه رقم خواهد زد و نه‌تنها بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را برطرف می‌کند که باعث بالا رفتن رفاه نیز می‌شود.

وی با تأکید بر حمایت‌های همه‌جانبه خود به‌عنوان نماینده و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: همه دست‌اندازها و مشکلاتی که مانع از تسریع در پیشرفت پروژه می‌شود، باید برطرف گردد و ازآنجاکه این پروژه جزو ۴۸ پروژه پیشران کشور و دولت سیزده است، از هیچ اقدامی در راستای کوتاه کردن زمان رسیدن به بهره‌برداری مضایقه نخواهیم کرد.

لباسکار صنعتی کسا