۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 20:37
کد خبر : 125957

همزمان با گرامیداشت روز کارگر؛

نشست صمیمی مدیرعامل پتروشیمی فارابی با جمعی از کارگران مجتمع

به مناسبت روز جهانی کارگر، مدیرعامل پتروشیمی فارابی امروز سه‌شنبه با جمعی از کارگران این مجتمع دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برداشت روز، مهندس محمود فخرائی در جمع کارگران بیان داشت: همواره به این موضوع اعتقاد داریم که کارهای بزرگ توسط مجموعه منابع انسانی و کارگران انجام و به پیش می‌رود.

وی بااشاره به شرایط پتروشیمی فارابی و اقدامات انجام شده در طی سه سال اخیر ادامه داد: در طول سه سال اخیر، با همدلی کارکنان در بخش‌های مختلف اتفاقات خوبی در پتروشیمی فارابی رخ داده است و توانستیم بخش زیادی از کارهایی که سالها روی زمین مانده بود را به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل پتروشیمی فارابی با تاکید بر ضرورت همدلی کارکنان افزود: امیدواریم با ریل گذاری که در سه سال اخیر انجام شده است، کارهای باقیمانده با سرعت بیشتری انجام شود.

فخرائی تاکید کرد: اقداماتِ مقدماتیِ بخشی از اهداف ما که افزایش تولید و تعریف پروژه‌های جدید بوده است، انجام شده و امیدواریم با رسیدن به اهدافی که تعیین شده است، وضعیت شرکت روز به روز بهبود پیدا کند و آینده بسیار خوبی برای فارابی متصور هستیم.

گفتنی است در این نشست صمیمی که با ضیافت ناهار همراه بود، نمایندگان کارگری و کارگران مجتمع پتروشیمی فارابی به صورت چهره به چهره، مشکلات و دغدغه های خود را بیان کردند که مهندس فخرائی دستور بررسی موارد مطرح شده را صادر کرد.

درپایان این مراسم نیز مدیرعامل، مدیران ارشد و جمعی از کارگران پتروشیمی فارابی با حضور در یادمان شهدای این پتروشیمی، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

روابط عمومی پتروشیمی فارابی

لباسکار صنعتی کسا